Sidan 34 av 607 FörstaFörsta ... 24252627282930313233343536373839404142434484134534 ... SistaSista
Resultat 496 till 510 av 9097

Ämne: Kärlekstråden

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    Men precis. Hur kul är det på en skala att vara kär (och det är besvarat) när man bara borde hålla sig mil ifrån varandra/det gäller flera personer åt gången.

Då skulle jag mycket hellre vara olyckligt kär, för då behöver man iallafall inte välja (bort) någon man egentligen bara vill vara nära.
    Oj, nu känner jag att jag riskerar att låta som en gammal kärring, altrernativt en fjollig hopplös romantiker ( båda stämmer kanske...) Men, om det är flera som är lika intressanta på en gång, så kanske det beror på att du inte är riktigt kär i någon av dem? Bara tycker väldigt mycket om och är attraherad av? Det är ju inte det sämsta... Det kan ju vara trevligt det med. Men är man sådär tvärkär, så finns det liksom inte utrymme för en till. Jag menar, man kan tycka att någon är sjukt charmig eller het eller whatever, men är man riktigt körd på någon känns det liksom inte som om det är värt risken att sabba det man har...
    Nu är det inte meningen att låta präktig, för jag var inte helt ärlig mot mitt ex, men jag hade inte heller rätt känslor för honom. Som det är nu finns det inte i min värld att jag skulle göra något med någon annan än han som jag älskar...
    Så, du kanske fortfarande väntar på att träffa någon som berör dig mer... DET är däremot något att stå efter. ( Jag fick ju däremot ändra hela mitt liv när jag insåg att jag verkligen var kär...) Du vet, man går där och tror att det är såhär det skall vara, det blir inte roligare, och sen när man får något att jämföra med inser man att man troligen aldrig var kär överhuvudtaget...
    Oj så långt och svamligt det där blev!
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Oj, nu känner jag att jag riskerar att låta som en gammal kärring, altrernativt en fjollig hopplös romantiker ( båda stämmer kanske...) Men, om det är flera som är lika intressanta på en gång, så kanske det beror på att du inte är riktigt kär i någon av dem? Bara tycker väldigt mycket om och är attraherad av? Det är ju inte det sämsta... Det kan ju vara trevligt det med. Men är man sådär tvärkär, så finns det liksom inte utrymme för en till. Jag menar, man kan tycka att någon är sjukt charmig eller het eller whatever, men är man riktigt körd på någon känns det liksom inte som om det är värt risken att sabba det man har...
    Nu är det inte meningen att låta präktig, för jag var inte helt ärlig mot mitt ex, men jag hade inte heller rätt känslor för honom. Som det är nu finns det inte i min värld att jag skulle göra något med någon annan än han som jag älskar...
    Så, du kanske fortfarande väntar på att träffa någon som berör dig mer... DET är däremot något att stå efter. ( Jag fick ju däremot ändra hela mitt liv när jag insåg att jag verkligen var kär...) Du vet, man går där och tror att det är såhär det skall vara, det blir inte roligare, och sen när man får något att jämföra med inser man att man troligen aldrig var kär överhuvudtaget...
    Oj så långt och svamligt det där blev!
    det var mest som ett exempel osv. även fast jag har varit intresserad av andra så har det inte funnits på kartan att jag skulle lämna mr meany, jag menar, jag har varit kär i honom i.. 3 år nu? och det blir bara bättre. så det skulle ju vara korkat, och inte värt risken, någonsin.

som sagt, det var mest ett exempel.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    det var mest som ett exempel osv. även fast jag har varit intresserad av andra så har det inte funnits på kartan att jag skulle lämna mr meany, jag menar, jag har varit kär i honom i.. 3 år nu? och det blir bara bättre. så det skulle ju vara korkat, och inte värt risken, någonsin.

som sagt, det var mest ett exempel.
    Så bra!!! Som sagt, det var ju långt och svamligt, och jag hade ju missförtått dig lite... Hoppas du inte tog illa upp, det var inte meningen...
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Ju äldre jag blir, desto mera övertygad blir jag att det är svårare att bli kär.
    Jag trodde känslan av kärlek skulle vara densamma från då man är barn till väldigt gammal. Att insikter etc förändras, men att kärlekskänslan skulle vara orörd. Det är den inte.
    Längtar tillbaka till tiden då man var ung och kärlek kittlade ens tillvaro.
    När man kunde bli kär så man rös i hela kroppen.
    Suck, nu är man 30, singel, och relativt ointressant & ointresserad.
    Haha, men det är lördag iallafall!
    (mimmi77 med ny tillfällig profil)

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Färdig för fest! Få se hur det går ikväll, hi ;D

Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av elegimelodi Visa inlägg
    Färdig för fest! Få se hur det går ikväll, hi ;D
    Jag vill också, som fan. Men det blir inget :/

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Nu har klockan slagit över, så idag har jag och min älskling varit tillsammans i ett halvår<3 (: Tiden går fort när man har det helt underbart<3 Allvarligt, det KAN INTE bli bättre än såhär! Men det känns som att jag tänker så hela tiden, men motbevisas lika många gånger som den tanken kommer upp. Jag förstår inte hur det skulle kunna bli bättre än som det är just nu, men nästa gång vi träffas kommer det väl kännas ännu bättre, och gången efter det ännu bättre. Jag blir bara mer och mer kär i honom, åhh<3<3 Han är det bästa någonsin<3
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Nu har klockan slagit över, så idag har jag och min älskling varit tillsammans i ett halvår<3 (: Tiden går fort när man har det helt underbart<3 Allvarligt, det KAN INTE bli bättre än såhär! Men det känns som att jag tänker så hela tiden, men motbevisas lika många gånger som den tanken kommer upp. Jag förstår inte hur det skulle kunna bli bättre än som det är just nu, men nästa gång vi träffas kommer det väl kännas ännu bättre, och gången efter det ännu bättre. Jag blir bara mer och mer kär i honom, åhh<3<3 Han är det bästa någonsin<3
    aw, grattis
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av popdrog Visa inlägg
    aw, grattis
    Mihii, tack du! (:

Herreminje, jag känner mig nykär efter sex månader, det pirrar i hela mig bara jag tänker på honom! Det här är inte klokt ;D<3 Bästa halvåret någonsin (:

Nu ska jag bara hitta på nåt mysigt att överraska med inför kvällen, det kommer bli bäst, woha!
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Mihii, tack du! (:

Herreminje, jag känner mig nykär efter sex månader, det pirrar i hela mig bara jag tänker på honom! Det här är inte klokt ;D<3 Bästa halvåret någonsin (:

Nu ska jag bara hitta på nåt mysigt att överraska med inför kvällen, det kommer bli bäst, woha!
    Haha, det är bäst

ja gör det! tobbe gav mig en halvstor "me to you" nalle på vår 6 månadersdag
    When you can live forever, what do you live for?

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Haha. Min kompis som jag förfestade med har däckat i min säng. Stabilt. Får la väcka honom strax.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Medlem bnns avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    okej då var du seriös...haha. trollhättan ligger INTE i norrland ffn...for future notice

och ta bnn...han är inte bara snygg han e smart också å rolig...aningen blyg men det går nog över om du häller i han lite alkohol

Oj. Det var väldigt snällt sagt tigertindra. Om någon vill ha en vän att prata med i höstmörkret så lägg till mig på msn.
    I'm drowning in time to a desperate beat

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av sofia747 Visa inlägg
    Haha. Min kompis som jag förfestade med har däckat i min säng. Stabilt. Får la väcka honom strax.
    Har det mycket med kärlek att göra?
    inget.

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Har det mycket med kärlek att göra?
    det är väl en vacker kärlek...att ens kompis däckar i ens säng å man får väcka honom...haha

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av bnn Visa inlägg
    Oj. Det var väldigt snällt sagt tigertindra. Om någon vill ha en vän att prata med i höstmörkret så lägg till mig på msn.
    Kan du laga mat?
    inget.

Sidan 34 av 607 FörstaFörsta ... 24252627282930313233343536373839404142434484134534 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •