Oj, nu känner jag att jag riskerar att låta som en gammal kärring, altrernativt en fjollig hopplös romantiker ( båda stämmer kanske...) Men, om det är flera som är lika intressanta på en gång, så kanske det beror på att du inte är riktigt kär i någon av dem? Bara tycker väldigt mycket om och är attraherad av? Det är ju inte det sämsta... Det kan ju vara trevligt det med. Men är man sådär tvärkär, så finns det liksom inte utrymme för en till. Jag menar, man kan tycka att någon är sjukt charmig eller het eller whatever, men är man riktigt körd på någon känns det liksom inte som om det är värt risken att sabba det man har...
Nu är det inte meningen att låta präktig, för jag var inte helt ärlig mot mitt ex, men jag hade inte heller rätt känslor för honom. Som det är nu finns det inte i min värld att jag skulle göra något med någon annan än han som jag älskar...
Så, du kanske fortfarande väntar på att träffa någon som berör dig mer... DET är däremot något att stå efter. ( Jag fick ju däremot ändra hela mitt liv när jag insåg att jag verkligen var kär...) Du vet, man går där och tror att det är såhär det skall vara, det blir inte roligare, och sen när man får något att jämföra med inser man att man troligen aldrig var kär överhuvudtaget...
Oj så långt och svamligt det där blev!

Svara med citat