Btw är shawarma förbannat gott
Btw är shawarma förbannat gott
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
När kag läste det där, började Billy Idols "Dancing with myself" genast spelas i huvudet.
Det är klart kul med fredag. Speciellt imorgon då vi ska iväg för helgen med en släktingsfamilj så barnen får möta några av sina kusiner och det ska bli museibesök, akvarium, hotell, äta ute och annat kul. Bara man hade det lite bättre ekonomiskt sett så skulle det vara alldeles perfekt. Men man får försöka att släppa dom tankarna och koncentrera på att ha kul och på att slappna av!
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
När fotografen till denna bild messade mig igår och skrev "Den ligger här, jag skickar den med DHL" - den känslan<3
![]()
GO! Go! Go! Go! Go! Go!
Osteopat gör mirakler. Lita på mig! Jag vet!
Jag rekommenderade en Osteopat till min kollega vars son spelade fotboll och lossade hans menisk, han flög hem från Spanien (där han studerar) bara för att lära av läkarna som han hade varit vid, att han skulle vara stilla i ett par månader och inte gå - alls !!
Jag sa till henne, att de skulle gå och se en osteopat, hon hade verkligen tur och fick en tid dagen efter (i torsdags). . .
- Nu kan han gå utan problem eller "funktionshinder"/skador
Min Osteopat har räddat min fot&knä&sexliv och min arm och tänder - mycket lång historia, om du verkligen vill veta ska jag berätta![]()
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2014-10-02 klockan 20:20.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...