Gott nytt år forumiter, nu är vi snart i mitten av 10-talet.
Gott nytt år forumiter, nu är vi snart i mitten av 10-talet.
Låt dom komma nu
Jag vann 100kr på Bingolotto, så kvällen är ju inte helt förspilld i alla fall.![]()
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
Gott nytt år forum! Läste mitt horoskop för 2015 i Svensk Damtidning idag (obs, på jobbet!) och det lät vääldigt lovande iallafallNär jag tänker på 2014 kan jag inte komma på att det hänt nånting alls förutom att det varit stabilt och bra. Jag gick ned i arbetstid och två kompisar blev gravida, var i Grekland och såg kent en gång. Utökade min musiksmak en del och upptäckte sjukt bra musik. Typ det enda som hänt.
Grattis! Hoppas turen smittar av sig på nästa år!![]()
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Gott nytt år önskar jag er![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Man kan ju tänka på att det var två år sedan kent släppte "ingen kunde röra oss".
Tiden går förjävla fort hela tiden. Så tänker alltid jag, att man borde hunnit med mer.
Nu smäller dom raketer utomhus. precis i detta ögonblick när jag såg första raketen utanför mitt fönster började låten Live – Overcome spelas.
Jag ska snart dra ut på torget och träffa några.
Vilket jävla år det har blivit... Jävligt bra har det ändå varit trots allting som har hänt. Folk har dött och vänner försvunnit. Men har ändå fått återse gamla vänner och varit med om trevliga saker.
På det här viset kommer det väl vara ett tag framöver. Jag försöker leva för stunden och ta vara på det.
Det är alltid trevligt att ha forumet och med er här.
Senast redigerat av Astronaut: den 2014-12-31 klockan 22:52.