När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Americano är espresso utspädd med hett vatten. Lika starkt, men tar lite längre att dricka.
Jag gillar kanel i min latte också, med svart kaffe smakar det inte så bra dock.
Känner också igen mig.
Har varit singel i 5 år också, fast inte för att jag vill vara det. Men vem vill ha en tjej som är fet, ful och otrevlig (inte för att jag aktivt försöker vara det, med min social fobi gör det jättesvårt för mig att umgås med folk)? Ja, precis ingen. Ska väl börja skaffa katter snart, så jag kan åtminstone bli en sådan galen katt-tant, och inte en bitter enstöring.![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Du ser danskare som livsnjutare?! Huh... Kanske är det en nord-syd sak. Ju längre norrut du reser, ju mera blir människorna kanske ...hmm, dystra? Ja, jag vet inte?!?
Men "Om vi inte avstår från det goda i livet ibland - då kommer vi att straffas, för då har vi syndat"-mentaliteten finns också här i Danmark.
Jag gillar också "less is more" så länge att "less" är riktigt, riktigt gott !!![]()
Kom igen, du är inte ful, allt annat än fet (otrevlig är svårare att avgöra från bilden), så cheer up, blivande kattant.
Det är en bra inställning att tänka less of great is more, själv har jag svårt att hålla igen när något är mumsigt.![]()
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\