Sidan 45 av 45 FörstaFörsta ... 3536373839404142434445
Resultat 661 till 667 av 667

Ämne: Månadens skräptråd - (det är) Mars (jag fyller år)

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    Jag vill tillbaka till semestern
    Förstår det!
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Nu känner jag mig mer som jag sprungit in i en vägg.. Dålig dag eller.. Jag hade medarbetarsamtal och det var en grej som bara totalt drog ur energin, en grej som bara känns som "får jag inte lösa det på det sättet som jag jag vill så måste jag sluta..." Jag har trivts ok på jobbet efter att jag löste det så jag inte behövde va tillgänglig jämt med en uppgift å satt upp tid då jag utför detta.. Å den som gnällde mest över att jag bara var tillgänglig med det hjälper mig andra tider. Men huvudsaken e att folk ska komma den tiden för det.. Men folk kommer lite hursom för alla e dåliga att informera om det..

Men nu har det gnytts lite tydligen... Men jag klarar inte av att vara tillgängliga fikarasten luncher osv... Eller när jag har uppgifter som kräver koncentration så ska man vara tillgänglig all the time med det...

Om medarbetarsamtalet började med att jag trivdes bra... Så ändrar detta det totalt... Jag måste sluta isf. För jag mår dåligt av det.

Måste ju hitta nåt annat bara... Å det e ju inte det lättaste i sånt här sinnoläge.. Det e. Ju lättare om man e glad å trivs bra. Ironiskt nog.
    Jag förstår fullständigt. Just att vara ständigt tillgänglig är något av det som jag tycker är absolut mest stressande med mitt jobb.

Jag vill tillbaka till semestern
    Förstår det
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Standard

Orkar inte med folk som inte kan använda google (eller vilken sökmotorn man föredrar) och göra en sökning innan de slösar andras tid med frågor de kunde ha hittat svaret på i 2 minuter. Varför?

Vi jobbar ju med datorer, vi säljer även dem, och de kan inte ta sig 30 sekunders tid att skriva in deras två små ord och kolla upp vad de vill veta. Istället får man gå igenom hela, hej-hur-mår-du-har-du-tid rutinen för att svara på en helt onödig fråga. Eller, också hänt idag, får man en mejl med frågan. Så jävla irriterande. Jag vill jobba med djur eller helt ensam, bara inte med människor. Gnäll.

Standard

Stackare! Inte lätt med dom som inte vet vad google är för tjänst.
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av jazzpurist Visa inlägg
    Orkar inte med folk som inte kan använda google (eller vilken sökmotorn man föredrar) och göra en sökning innan de slösar andras tid med frågor de kunde ha hittat svaret på i 2 minuter. Varför? Vi jobbar ju med datorer, vi säljer även dem, och de kan inte ta sig 30 sekunders tid att skriva in deras två små ord och kolla upp vad de vill veta. Istället får man gå igenom hela, hej-hur-mår-du-har-du-tid rutinen för att svara på en helt onödig fråga. Eller, också hänt idag, får man en mejl med frågan. Så jävla irriterande. Jag vill jobba med djur eller helt ensam, bara inte med människor. Gnäll.
    Haha känner så igen den känslan. Inte från jobb men från andra situationer.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Snart är det april, kan ni fatta?! 31 blir 1. Vi kliver ner från knoge nummer tre. Tar skydd i väntan på maj. Det är inte så långt hem. Och än finns det hundratals dagar kvar.
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Snart är april här. Ska det bli jag igen?
    "Getting old is not for sissies."

Sidan 45 av 45 FörstaFörsta ... 3536373839404142434445

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •