Sidan 3 av 49 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 735

Ämne: Månadens skräptråd - (rastlös sen) April

Standard

Insanity within har födelsesdag i dag. Men han är inte online. Vänta vänta vänta, hoppas han återvänder snart.
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    fixa biljetter till dessa:
    Vem är hon i mitten? Borde säkert veta. Kan säkert googla.
    "Getting old is not for sissies."

Reg.datum
    May 2005

Standard

Nä, vet ändå inte vem Ebba Forsberg är.

Standard

Citat Ursprungligen postat av 13_Maj_tjejen Visa inlägg
    Vem är hon i mitten? Borde säkert veta. Kan säkert googla.
    Ebba Forsberg. Visste inte. Googlade.

Standard

Citat Ursprungligen postat av kmb Visa inlägg
    Var ligger Söderåsen? (Haha nu går jag emot mig själv och jazzpurist kommer bli galen. Ska googla . Okej)
    Nej, utanför jobbet bryr jag mig inte om sådant. Det är okej att fråga om man är inte tillräckligt interesserad för att söka själv eller om man frågar bara för att fortsätta samtalet. Men när man verkligen behöver veta, så är det enklast att göra en snabbsökning innan man slöser sin (och alla andras) tid.

Dessutom gillar jag att man kan goggla allt man inte vill fråga. Man behöver inte framstå som ignorant eller dum, rensar man ordentligt sökhistorian, behöver ingen veta att man var tvungen att google vad kavring är för något.

Jag hatade dock google translate förut men jag kom på att det finns faktiskt människor som är dummare än gt, då gör tjänsten lite nyttja i alla fall.

På tal om google, har ni använt google maps idag? Man kan spela Pacman på det.

Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av jazzpurist Visa inlägg
    Ebba Forsberg. Visste inte. Googlade.
    Mm, jag sa ju det.

Standard

Citat Ursprungligen postat av 13_Maj_tjejen Visa inlägg
    Mm, jag sa ju det.
    Förlåt, jag såg det inte. Det tog mig lite tid att googla svaret. Jag kände igen Plura, men inte Mikael Wiehe (jag vet vem han är men visste inte hur han ser ut), så jag hade bara honom att basera min sökning på.

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Men så väldigt fint och bra!
    Håller med!

Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    Jaaa

Känner fortfarande att jag måste söka nytt jobb.. Men e mycket gladare ändå så i helgen ska jag söka jobb alternativt fundera på alternativa vägar som att starta eget å vad man ska gör då isf
    Bra! Mycket bättre att tänka på framtiden när man är positivt inställd
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Helt ok låtval för min del. det är en av mina favoriter bland textraderna...
    Innan jag var på min första kent spelning, grät jag varje gång jag lyssnade på MIDVH. Det blev så dåligt att hörda jag första ackorderna, började jag lipa genast. Efter konserten kunde jag tänka på låten som arenarock och gråter inte längre. Nu är det bara M som jag inte kan lyssna på. Ibland spontangråter jag när Romeo återvänder ensam, På drift? eller Klåparen kommer upp på spellistan dock.

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Innan jag var på min första kent spelning, grät jag varje gång jag lyssnade på MIDVH. Det blev så dåligt att hörda jag första ackorderna, började jag lipa genast. Efter konserten kunde jag tänka på låten som arenarock och gråter inte längre. Nu är det bara M som jag inte kan lyssna på. Ibland spontangråter jag när Romeo återvänder ensam, På drift? eller Klåparen kommer upp på spellistan dock.
    M gråter jag ofelbart av. I och med att den släpptes dan innan min mormor gick bort blir det extra känslosamt för mig- och den texten är ju tillräckligt sorglig och vacker redan som det är... Andra låtar som får mig att spontangråta är "Det kanske kommer en förändring" och "Varje gång du möter min blick". När de spelar live är det ännu värre. Då gråter jag av många...
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    M gråter jag ofelbart av. I och med att den släpptes dan innan min mormor gick bort blir det extra känslosamt för mig- och den texten är ju tillräckligt sorglig och vacker redan som det är... Andra låtar som får mig att spontangråta är "Det kanske kommer en förändring" och "Varje gång du möter min blick". När de spelar live är det ännu värre. Då gråter jag av många...
    Jag gråter alltid till Mannen i den ... live. Jag tycker den är så mäktig. Sen vet man ju att konserten snart är slut och jag vill vara kvar i känslan. Svart snö och och Den andra sidan är också gråtlåtar samt Kevlarsjäl.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Standard

Jag gråter alltid till Mannen i den ... live. Jag tycker den är så mäktig. Sen vet man ju att konserten snart är slut och jag vill vara kvar i känslan. Svart snö och och Den andra sidan är också gråtlåtar samt Kevlarsjäl.
    Ja, den är mäktig. Men jag gråter inte till den på konserterna. Låten bara drar mig med sig, och efter den är över, så känner jag mig lugn, avslappnad och belåten. Som om det bästa har redan hänt och om jag skulle genast dö, så skulle jag dö lyckligt. Det är en slags nirvana för mig. Något som bara kent kan ge mig och jag kommer alltid att vara kär i dem (ja, hela bandet och musiken och allt) för det.

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Ja, den är mäktig. Men jag gråter inte till den på konserterna. Låten bara drar mig med sig, och efter den är över, så känner jag mig lugn, avslappnad och belåten. Som om det bästa har redan hänt och om jag skulle genast dö, så skulle jag dö lyckligt. Det är en slags nirvana för mig. Något som bara kent kan ge mig och jag kommer alltid att vara kär i dem (ja, hela bandet och musiken och allt) för det.
    Håller med, men det får mig att gråta.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Inga kent låtar har någonsin fått mig att gråta.
    Tvärtom faktiskt
    Jag känner mig alltid glad, "hög", glad och yr när jag är på en konsert och efteråt.
    Deras musik fyller mig med en sådan 'immense joy' och 'spine tingling happiness' som ingen annan musik gör.

M skulle nog få mig att gråta nu med min mamma och jag behöver inte mer sorg just nu, jag behöver glädje...så jag lyssnar inte på den just nu.
    Och kents musik ger mig glädje.
    Jag känner mig inspirerad, kreativ och att allt är möjligt.

Hoppas ni får en bra dag!! Har ni Påsklov nu ??? Stort kram til alla ni underbara, vackra själar
    Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-04-02 klockan 10:09.

Sidan 3 av 49 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •