fixa biljetter till dessa:
![]()
fixa biljetter till dessa:
![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Hihi.
Hej forum. Idag vaknade jag gråtandes :O Jag drömde att min farfar dog och att jag var väldigt ledsen. Egentligen dog han redan 2006 men drömmar ni vet. Sen drömde jag att det var natten efter och att jag vaknade av att min kille väckte mig och sa att min farmor och farfar stod vid sängkanten. Först vågade jag inte titta, men han sa att det inte var farligt så till slut gjorde jag det. Det var min farmor och farfar som unga och de stod bara och log och så fick jag ta deras händer. Det var så fint!
Jag tycker aldrig att man drömmer "färdigt" drömmar i vanliga fall, de slutar ju alltid mitt i PRECIS när nåt avgörande ska hända? Men nu var det verkligen en början och ett slut på drömmen. Så häftigt.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Nu är jag påskledig ända tills onsdag nästa vecka!!!![]()
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag är gladare idagför jag har tränat ett tufft crosstraining-pass utomhus å har fått kravla på marken å bli lerig
![]()
![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Jag hade en dröm för typ 8 år sen som faktiskt räddade mitt liv..! En väldigt stark dröm.
Det var jullov mörkt ute och jag kände mig väldigt ensam och mådde dåligt. Jag hade självmordstankar då vilket jag inte berättade för någon då eller har berättat för någon senare heller att jag hade. Jag bodde hemma på den tiden och i min dröm hade jag blivit ett spöke efter att jag tagit mitt liv. Jag står vid sidan om vår garageuppfart där jag ser min pappa gråtande jätteledsen uppgiven/shockad/hysterisk omvartannat, framför garagedörren medan alla grannar står samlade framför uppfarten å tittar på pappa. Pappa ser mig å känner av att jag är där och utbrister "Hon är där! Hon är där!" och tittar mot mig. Alla grannar tittar på pappa som om han var tokig och de kunde inte se mig..
Jag tyckte så synd om pappa och det var hemskt!! Det fick mig verkligen att tänka till
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Jag har för mig att jag var lite rädd men väldigt glad och rörd när jag fick träffa dem. Grät ju fortfarande när jag vaknade men det var mest för att allt var så känslosamt tror jag, för jag kände mig inte ledsen utan mest lite omskakad.
Det enda som var lite skumt i drömmen var att mina farföräldrar inte såg ut riktigt som jag vet att de gjorde egentligen. Reagerade på det redan i drömmen men tvingade mig att ignorera det och att det säkert berodde på att det var så mörkt... Tänk om jag blev lurad
Men vad häftigt och poetiskt, som att ditt undermedvetna hjälpte dig.
Ah, hade inte tänk på det men det måste ju ha med det att göra - att om man drömmer en dröm mitt i natten och sover vidare så minns man den inte lika bra? Den här drömmen vaknade jag ju också ur iofs, men ja tror inte att jag skulle gjort det om jag inte snyftat så högt att min kille undrade vad det var, haha.
I see myself in you