Sidan 2 av 49 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 735

Ämne: Månadens skräptråd - (rastlös sen) April

Erfaren medlem Astronaut:s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

fixa biljetter till dessa:
    I know someday you'll have a beautiful life
    I know you'll be a star in somebody else's sky
    But why, why, why can't it be, can't it be mine?

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    ofta kent har har köpt spotify
    Det är klart de inte har. det framgick väl om inte annat av köpesumman . Hysteriskt roligt aprilskämt!
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Hihi.

Hej forum. Idag vaknade jag gråtandes :O Jag drömde att min farfar dog och att jag var väldigt ledsen. Egentligen dog han redan 2006 men drömmar ni vet. Sen drömde jag att det var natten efter och att jag vaknade av att min kille väckte mig och sa att min farmor och farfar stod vid sängkanten. Först vågade jag inte titta, men han sa att det inte var farligt så till slut gjorde jag det. Det var min farmor och farfar som unga och de stod bara och log och så fick jag ta deras händer. Det var så fint!

Jag tycker aldrig att man drömmer "färdigt" drömmar i vanliga fall, de slutar ju alltid mitt i PRECIS när nåt avgörande ska hända? Men nu var det verkligen en början och ett slut på drömmen. Så häftigt.
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Nu är jag påskledig ända tills onsdag nästa vecka!!!
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Hihi.

Hej forum. Idag vaknade jag gråtandes :O Jag drömde att min farfar dog och att jag var väldigt ledsen. Egentligen dog han redan 2006 men drömmar ni vet. Sen drömde jag att det var natten efter och att jag vaknade av att min kille väckte mig och sa att min farmor och farfar stod vid sängkanten. Först vågade jag inte titta, men han sa att det inte var farligt så till slut gjorde jag det. Det var min farmor och farfar som unga och de stod bara och log och så fick jag ta deras händer. Det var så fint!

Jag tycker aldrig att man drömmer "färdigt" drömmar i vanliga fall, de slutar ju alltid mitt i PRECIS när nåt avgörande ska hända? Men nu var det verkligen en början och ett slut på drömmen. Så häftigt.
    Vilken dröm! Väldigt häftigt!

Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Nu är jag påskledig ända tills onsdag nästa vecka!!!
    Åh, låter underbart!

Erfaren medlem Trivselgrodans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag är gladare idag för jag har tränat ett tufft crosstraining-pass utomhus å har fått kravla på marken å bli lerig
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Det är klart de inte har. det framgick väl om inte annat av köpesumman . Hysteriskt roligt aprilskämt!
    Tyckte jag med.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    May 2007

Standard

Hihi.

Fint hur kändes det sen? Bara saknad eller kändes det bättre efter att du fått se dom le och ta deras händer?
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    Jag är gladare idag för jag har tränat ett tufft crosstraining-pass utomhus å har fått kravla på marken å bli lerig
    Så himla bra!!!

Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag hade en dröm för typ 8 år sen som faktiskt räddade mitt liv..! En väldigt stark dröm.
    Det var jullov mörkt ute och jag kände mig väldigt ensam och mådde dåligt. Jag hade självmordstankar då vilket jag inte berättade för någon då eller har berättat för någon senare heller att jag hade. Jag bodde hemma på den tiden och i min dröm hade jag blivit ett spöke efter att jag tagit mitt liv. Jag står vid sidan om vår garageuppfart där jag ser min pappa gråtande jätteledsen uppgiven/shockad/hysterisk omvartannat, framför garagedörren medan alla grannar står samlade framför uppfarten å tittar på pappa. Pappa ser mig å känner av att jag är där och utbrister "Hon är där! Hon är där! " och tittar mot mig. Alla grannar tittar på pappa som om han var tokig och de kunde inte se mig..

Jag tyckte så synd om pappa och det var hemskt!! Det fick mig verkligen att tänka till

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Så himla bra!!!
    Jaaa

Känner fortfarande att jag måste söka nytt jobb.. Men e mycket gladare ändå så i helgen ska jag söka jobb alternativt fundera på alternativa vägar som att starta eget å vad man ska gör då isf

Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Jag hade en dröm för typ 8 år sen som faktiskt räddade mitt liv..! En väldigt stark dröm. Det var jullov mörkt ute och jag kände mig väldigt ensam och mådde dåligt. Jag hade självmordstankar då vilket jag inte berättade för någon då eller har berättat för någon senare heller att jag hade. Jag bodde hemma på den tiden och i min dröm hade jag blivit ett spöke efter att jag tagit mitt liv. Jag står vid sidan om vår garageuppfart där jag ser min pappa gråtande jätteledsen uppgiven/shockad/hysterisk omvartannat, framför garagedörren medan alla grannar står samlade framför uppfarten å tittar på pappa. Pappa ser mig å känner av att jag är där och utbrister "Hon är där! Hon är där! " och tittar mot mig. Alla grannar tittar på pappa som om han var tokig och de kunde inte se mig.. Jag tyckte så synd om pappa och det var hemskt!! Det fick mig verkligen att tänka till
    Men så väldigt fint och bra!
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Hihi. Hej forum. Idag vaknade jag gråtandes :O Jag drömde att min farfar dog och att jag var väldigt ledsen. Egentligen dog han redan 2006 men drömmar ni vet. Sen drömde jag att det var natten efter och att jag vaknade av att min kille väckte mig och sa att min farmor och farfar stod vid sängkanten. Först vågade jag inte titta, men han sa att det inte var farligt så till slut gjorde jag det. Det var min farmor och farfar som unga och de stod bara och log och så fick jag ta deras händer. Det var så fint! Jag tycker aldrig att man drömmer "färdigt" drömmar i vanliga fall, de slutar ju alltid mitt i PRECIS när nåt avgörande ska hända? Men nu var det verkligen en början och ett slut på drömmen. Så häftigt.
    Fin dröm.

Tycker ofta att mina drömmar slutar mitt i, men det är väl för de drömmar jag minns är de jag har precis innan jag vaknar eller de jag vaknar av.
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Fint hur kändes det sen? Bara saknad eller kändes det bättre efter att du fått se dom le och ta deras händer?
    Jag har för mig att jag var lite rädd men väldigt glad och rörd när jag fick träffa dem. Grät ju fortfarande när jag vaknade men det var mest för att allt var så känslosamt tror jag, för jag kände mig inte ledsen utan mest lite omskakad.

Det enda som var lite skumt i drömmen var att mina farföräldrar inte såg ut riktigt som jag vet att de gjorde egentligen. Reagerade på det redan i drömmen men tvingade mig att ignorera det och att det säkert berodde på att det var så mörkt... Tänk om jag blev lurad

Jag hade en dröm för typ 8 år sen som faktiskt räddade mitt liv..! En väldigt stark dröm.
    Det var jullov mörkt ute och jag kände mig väldigt ensam och mådde dåligt. Jag hade självmordstankar då vilket jag inte berättade för någon då eller har berättat för någon senare heller att jag hade. Jag bodde hemma på den tiden och i min dröm hade jag blivit ett spöke efter att jag tagit mitt liv. Jag står vid sidan om vår garageuppfart där jag ser min pappa gråtande jätteledsen uppgiven/shockad/hysterisk omvartannat, framför garagedörren medan alla grannar står samlade framför uppfarten å tittar på pappa. Pappa ser mig å känner av att jag är där och utbrister "Hon är där! Hon är där! " och tittar mot mig. Alla grannar tittar på pappa som om han var tokig och de kunde inte se mig..

Jag tyckte så synd om pappa och det var hemskt!! Det fick mig verkligen att tänka till
    Men vad häftigt och poetiskt, som att ditt undermedvetna hjälpte dig.

Citat Ursprungligen postat av kmb Visa inlägg
    Fin dröm.

Tycker ofta att mina drömmar slutar mitt i, men det är väl för de drömmar jag minns är de jag har precis innan jag vaknar eller de jag vaknar av.
    Ah, hade inte tänk på det men det måste ju ha med det att göra - att om man drömmer en dröm mitt i natten och sover vidare så minns man den inte lika bra? Den här drömmen vaknade jag ju också ur iofs, men ja tror inte att jag skulle gjort det om jag inte snyftat så högt att min kille undrade vad det var, haha.
    I see myself in you

Sidan 2 av 49 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •