från 70-talet . . .
från 70-talet . . .
från 10-talet . . .
Samma tema som Working Class hero - annan inställning !!
Idag har jag varit på thai-fot- och vadmassagehade så otroligt stumma vader under och er löpningen i fredags. Så det behövdes!
![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Vi var ute på stan nyss men lyckades missa alla demonsrationståg?! Det var typ helt folktomt för att vara i Stockholm och de enda demonstranterna jag såg var några från Slussenpartiet som stod och pratade om stadsmiljöns påverkan på alla människors lika värde... Vet ju att det skulle vara en hel del demonstrationer, måste helt enkelt bara ha varit på fel plats på fel tid.
Nu har jag nyss ätit halloumi och melon och ska nog sova lite, sen ska jag ut och springa! Ikväll ska jag hugga in på min marsipancigarr som jag fick förra helgen. Livet ändå.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag e jättetrött idag. Ligger bara på soffan och det var likadant igår... Hmm undrar vad jag ska orka hitta på idag då.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Ja det är tyvärr en jättetrigger för histaminintoleransen
Så mysigt!
Konstigt ändå. Jag har bara varit vid ett köpcenter och på skatteverket för att lämna mammas deklaration och där var inga demonstrationer- men det känns mindre skumt.
Resten låter finfint. Jag har just sugit i mig en blåbär/kvarg/chia-smoothie och så tänkte jag och min kompis gå en promenad- men nu både regnar och haglar det så jag kanske får hänga min tvätt istället...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Blev förresten till och med 2 tåg, först i Nybro, sen i Växjö.
"Getting old is not for sissies."
Senast redigerat av -hulda- den 2015-05-01 klockan 19:31.
Och det är då jag önskar att jag kunde hålla käften, tysta pessimisten, bara vara din vän.
Låt dom komma nu