Sidan 41 av 41 FörstaFörsta ... 3132333435363738394041
Resultat 601 till 603 av 603

Ämne: Månadens skräptråd - Röda Maj

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg

Fick en liten kreativ boost i helgen och spelade in en ny cover. Måste erkänna att jag är ganska stolt över mitt gitarrspel. Jag är ingen gitarrfantom och kommer (tyvärr) aldrig bli någon men jag älskar likväl att spela och jag blev nöjd här. Jag hade repat in och provat mig fram till kompet och plocket i veckan, "riffen" var inte med i min ursprungliga idé utan det var något jag bara improviserade fram när jag satt i klädkammaren och spelade in och det blev ju ganska bra om jag får säga det själv...
    Soft version, lång och gungig. Extra plus för isolarösten!
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Det börjar bli tjatigt att jag startar månadens skräptråd.
    "Getting old is not for sissies."

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Hur gick det?
    *hosta hosta* . . . joooooooo, det gick bra. Jag fick förhalat flera timmar...

Jag väntar på att kontakten slår på i mitt huvud, den lilla förbindelse mellan två synapser, det lilla "a-ha" ...innan orden kommar tumlande ut ur mitt huvud.
    Det kommer inte att dröja länge, jag känna det svälla, det är som vattnet som stiger bakom en damm.
    - och någon liten grej som synes obetydlig kommer att bryta dammen och ut kommer orden och strömmar in i datorn - det skulle ju låta trevligare om det sa "strömma ner på papperet", det skulle vara mer poetisk och kreativt. Men jag använder ju datorn för att skriva, vilket är lite mindre poetiskt och så mycket mer 'stirrande på den tomma, vita, skrämmande skärmen helt jungfrulig utan de små svarta bokstäverna'... ​still procrastinating

Sidan 41 av 41 FörstaFörsta ... 3132333435363738394041

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •