Sidan 34 av 34 FörstaFörsta ... 2425262728293031323334
Resultat 496 till 498 av 498

Ämne: Månadens skräptråd - juni

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    Jaa den e såå bra man känner igen sig i låten å känner med låten..
    Jooo jag sprang.. Gick inte så bra. Kände mig helt uttorkad å bakis. Kroppen har känts lite ur balans å jag har sovit konstigt å inte varit utvilad på 5 dar. Men jag sprang 8km iaf
    Lyssna på din kropp. Kanske ett par dagars vila?
    Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    1,5 vecka kvar till semester å jag känner mig kluven... Hade det varit sommarlov hade jag velat att den skulle börja nu! Börja med att bara slappa å man har all tid i världen att åka iväg å göra roliga saker och fortf utrymme till å bara va. Men nu e det dessa exklusiva 4 veckor som man ska hinna fylla med så mycket speciellt för sen väntar mörk årstid å jul.... ;P å då känner jag mig inte redo. Funderar på att avboka Paris vill gärna åka utomlands men vill inte åka ensam.. Vad ska jag göra i Paris själv..
    du bör åka. Det finns något mycket tillfredställande och befriande vid att göra något sånt på egen hand. Ta ett par bra böcker med dig och ta en bok med dig när du går ut för att utforska staden Strosa runt Montmartre, dricka en kopp kaffe, läsa lite i din bok, titta på folk som går förbi och låta alla de intrycken och erfarenheter fylla sinnen ...kanske köpa en riktig vacker, liten anteckningsbok och gör en resedagbok/scrap book, skriv lite under dagen när du tar en paus, limma kvitton och vykort och sådana saker i den... ?

Finns det ingen vänner som har lust att resa med dig?

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Jag är lite stolt. Frågade min kille ikväll om vi ska förlova oss på vår treårsdag i augusti och han sa ja Känner mig så typiskt som en som inte förlovar sig, så det känns både konstigt, fint och lite uppfriskande, haha.
    Kram och ett stort grattis! - är alltid imponerad när folk har modet att göra ett sånt "commitment"!

Jag önskar er all lycka i framtiden - kom ihåg att alltid skratta, kyssa och förlåta lätt

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Snart är det juli, nån som känner sig manad?
    "Getting old is not for sissies."

Sidan 34 av 34 FörstaFörsta ... 2425262728293031323334

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •