Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Låt dom komma nu
Hur ska man kunna sova när det helt plötsligt är juni?
Om 26 dagar står kent på scen igen.
Låt dom komma nu
Tack så mycket, började tröttna lite på att det alltid blev jag.
"Getting old is not for sissies."
Hej forum och juni. Inatt har jag drömt massor om kattungar. Jag är ledig och softar som en galning. Söker efter blomsterhandlar i den här stan men det är fascinerande ont om bra sådana.
Snart är det kent! Om nån är intresserad av ett/ev. två enkelrum på hotell centralt i Norrköping 27-28/6 så säg till (Dock prisigt, 1500kr/natt och rum). Jag kommer kanske avboka mina och åka hem på natten i stället då mitt sällskap visst har tillgång till bil.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag satt på bussen imorse och förbannade detta regn när Klåparen plötsligt dök upp i spellistan. Då började jag tänka på forumet igen, lever det fortfarande?
Om 18 dagar åker vi till Stockholm.![]()
Sen på Provinssi och Tinderbox och Bråvalla. Jag kommer att bli så jävla trött efter semestern.![]()
Lika trött som innan, kanske. Jag ska göra klart allt jobb innan jag får åka iväg, men jag ska inte tillbaka till jobbet innan juli. Är redan trött dock, jag skrev en tenta idag och torsdag ska jag skriva en till. Det gick inte bra, jag tror inte att jag kommer klara den där tentan. Jaha, det gör inget, ska försöka igen i december. Jag är bara lite arg på att nästan 25% av tentan handlade om något som vår lärare sa att vi kan hoppa över för det dyker upp nästan aldrig på tentan och var typ 12 sidor i en 400 sidor lång bok och jag valde att inte lära mig det. Aaargh. Men åtminstone slipper jag gå på kurs igen och kan plugga hemma.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Sjukt att det redan är juni. Sex arbetsveckor till sen är det äntligen semester...
På söndag är det ett år sen jag såg Orkestern senast, på Rosenborg Live. Mitt under pågående jävla tågstrejk och jag visste inte hur jag skulle ta mig hem, om jag skulle bli sittande på Kastrup i en timme, om jag skulle komma med sista bussen för natten, var bussarna skulle gå ifrån eftersom DSB skrev väldigt luddig info om nattbussarna (ersättningsbussarna körde bara Kastrup - Hyllie i skytteltrafik men bussarna som ersatte nattågen en gång i timmen skulle gå via Hovedbanegården, Österport och Nørreport enligt nån pdf-fil hos DSB). Och skulle jag bli stående på Hyllie och behöva ta taxi för att sista stadsbussen gått därifrån. Som tur var lyckades jag hugga Samis låtlista (jag kastade mig nästan över kravallen och lyckades fånga den när vakten släppte ner den) varpå jag stoppade den innanför kavajen (hade ju min vana trogen kostym och adidasskor på mig när jag såg dem) och rusade iväg för att försöka hinna med Metron till Kastrup och kanske sista ordinarie ersättningsbussen över bron. Och jag hann. Slapp sitta och vänta en timme på Kastrup eller nån station i Köpenhamn.
Tiden går fort...
Och just ja, apropå att tiden går fort, på lördag är det 12 år sen Stadion. Och söndagen därpå 12 år sedan den lilla incidenten på Parkfestivalen i Moss.
- Amen du, släpp den där låten nu! Snälla, för fan!