Blev övertid idag också men jag var åtminstone hemma ca en timme tidigare än igår. Men vettifan hur jag ska orka med det här. Börjar väl dock lugna ner sig lite nu så förhoppningsvis blir det inte så brutalt nästa vecka som är min sista innan semestern
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
I vilket fall unnade jag mig en GT idag igen för att kunna varva ner lite
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Underbara sommardag.
Och jag sitter inomhus.. xD
Men jag var faktiskt ute innan![]()
"Getting old is not for sissies."
Det börjar nästan bli för varmt nu. Och vilket jävla omslag, från grått och trist höstväder till högsommar pang bom...
Jag njuuuter
"Getting old is not for sissies."
Blev solbränd igår och det är fan 29 grader nu på kvällen, olidligt.
Skönt att det bara är två dagar kvar nu den här veckan. Och sen bara fyra arbetsdagar till semestern
ska eventuellt åka och kolla på en iller i veckan så jag slipper bo helt ensam
Torsdag. Om bara den här jävla dagen kunde ta slut så det får bli fredag nån gång. Blööööh
Jag måste också passa på och gratta vår "kent the fan"! Glad jämn dag. Hoppas allt är bra och att inte bara solen värmer.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
Imorgon är det äntligen fredag. Som jag har längtat
Älskar hur alla dofter (iaf goda sådana, typ jasminblommor) framträder i den här hettan. Mötte även nyss en familj med rådjur på väg från affärenAnnars försöker jag få tag i mina föräldrar som inte svarar i telefon och lyssnar på podcasts. Kanske blir en kvällspromenad sen!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.