Den sista filmen jag såg på bio var ju Hobbit, femhärarsslaget- så det var ju ett tag sen...Spectre är den kommande Bond-filmen. JAG ÄR SÅ PEPP!!! Ser fram emot den oerhört mycket. Verkar lika välgjord som vanligt och så himla bra skådisar med
![]()
![]()
Inte hört om, men jag är väldigt dålig på att söka info om författare jag inte känner till. Om jag inte blir tipsad eller gillar utseendet av boken i affären...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Den har jag inte sett än. Varit och pillat lite på den på dvdhyllan, men jag är inte sugen. Har nog aldrig varit så besviken på någon film som Hobbit. Älskar ju boken. Men filmerna. Nej. Fast vill ju veta hur det slutar ändå.![]()
Ja jag googlade den![]()
Jag har inte läst någon ny fantasy på väldigt länge. Har inte blivit intresserad av någon serie. Gillar inte när det blir för våldsamt.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
men asså... om du åker så mycket i bilen då måste du ha det mysigt! Lite äppleklyftor i en påse och en tupper-grej med mandlar, en termos med kaffe och självklart musik - om du ingen cd'er har, kan du väl använda mobilen? - spotify på mobilen *nickar*
...okej, men berätta om boken när du har läst den?!
Hmm, vad är skillnaden på "åka" och "köra" - när använder man det ena och det annat![]()
Idag har jag lekt i lekpark stor del av danå idag har det faktiskt varit sommar ute!
Jag har lekt med min brorsdotter som ringde mig imorse. Hon ringde och frågade Vad vi skulle leka å inte Om vi skulle lekaså det var ju bara å hitta på nåt!
så jag brorsan svägerskan å de 2 brorsdöttrarna åkte till en lekpark vi inte varit på förut. så jag har sprungit å jagat ungar å varit "lektant"
min brorsdotter fick en kompis där som bestämde sig för att jag skulle vara en drake som jagade dom. En stund hade jag min brorsdotter över ena axeln å den andra ungen över den andra. "Oj vilken stark mamma" var det en som sa.
Så kikade jag lite i smyg på söta pappor som ev kunde va singel,när jag fick tid över![]()
Senast redigerat av Trivselgrodan den 2015-08-01 klockan 17:15.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Idag har jag:
- Misslyckats med ett surdegsbröd för cirka tionde gången
- Tittat lite på Pride-paraden
- Köpt en bok med brödrecept
- Försökt orientera mig i studieguiden till en kurs jag ska läsa i höst
Saker jag ska göra snart:
- Ta en liten jogg
- Sätta fler nitar på min nya ryggsäck
- Läsa på om Berlin
- Äta goda grejer
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
låter som en väldans mysig dag (om det är snälla barn men det gissar jag att det är)
Du bor på östkusten va? För här har som vanligt inte varit över 15 grader även om det varit fint. Som en fin försommar eller september...
Eller så får jag tummarna ur och tar ut ett par cd-skivor i bilen. Det är ju trots allt genomförbart
Det låter på det hela taget bra. Speciellt "ska göra"-grejerna.
Nu har jag varit ute på ett 4-timmars pass till. Om det kan jag bara säga att jag hoppas jag inte får nåt jobb som kräver finmotorik på ett tag för jag är helt slut i armar och händer, plus ett antal våldsamt sexiga blåmärken, och att det var nödvändigt med dusch och gott med mat...