Sidan 3 av 27 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 396

Ämne: Månadens skräptråd - Augusti 1975

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kmb Visa inlägg
    Låter som du haft en ännu tråkigare kväll än mig. Fy!

Går och läger mig för det finns inget att se eller göra. Inte ens en bra bok har jag.
    Tråkigt är nog inte riktigt rätt ord. Väldigt högt adrenalinpåslag + jävligt nöjd när jag till slut lyckades...Jobbigt är mer passande.
    Sova är underskattat. Jag skall snart lägga mig också. Börjar kännas att jag blev väckt tjugo i sex nu...
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av -hulda- Visa inlägg
    Tråkigt är nog inte riktigt rätt ord. Väldigt högt adrenalinpåslag + jävligt nöjd när jag till slut lyckades...Jobbigt är mer passande. Sova är underskattat. Jag skall snart lägga mig också. Börjar kännas att jag blev väckt tjugo i sex nu...
    Okej fattar. Tänkte tråkig i betydelse "så vill man kanske inte ha lördagskvällen". Fint att du lyckades med din uppgift. *tummen upp*
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Okej fattar. Tänkte tråkig i betydelse "så vill man kanske inte ha lördagskvällen". Fint att du lyckades med din uppgift. *tummen upp*
    Haha ja, i den bemärkelsen stämde det väldigt bra! Inte önskesysselsättningen.
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Erfaren medlem Laila Mari-Gigi Andersens avatar
    Reg.datum
    Aug 2014
    Land of Procrastination ... eller Själland

Standard

Åka är passivt och köra är aktivt. Om man åker så är det egentligen någon annan som kör bilen
    (min bilstereo är lite omodern och går inte att ansluta till mobilen - kan du tänka dig?
    Citat Ursprungligen postat av Trivselgrodan Visa inlägg
    Meh du får la använda hörlurar till mobilen ju... Så ja see lösningarna not the hinder ;D
    ...jag lägger bara mobilen på sättet bredvid mig och vrider upp volumen . . .

Nu har jag varit ute på ett 4-timmars pass till. Om det kan jag bara säga att jag hoppas jag inte får nåt jobb som kräver finmotorik på ett tag för jag är helt slut i armar och händer, plus ett antal våldsamt sexiga blåmärken, och att det var nödvändigt med dusch och gott med mat...
    Se upp och ta hand om dig själv nu!
    Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2015-08-02 klockan 01:43.

Erfaren medlem Trivselgrodans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

låter som en väldans mysig dag (om det är snälla barn men det gissar jag att det är )
    Du bor på östkusten va? För här har som vanligt inte varit över 15 grader även om det varit fint. Som en fin försommar eller september...
    Ja de var mysigt å trevligt sen var jag helt slut på kvällen
    Aha ok. Jo jag bor i Sthlm . Varmt å skönt var det
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Nu har jag varit ute på ett 4-timmars pass till. Om det kan jag bara säga att jag hoppas jag inte får nåt jobb som kräver finmotorik på ett tag för jag är helt slut i armar och händer, plus ett antal våldsamt sexiga blåmärken, och att det var nödvändigt med dusch och gott med mat...
    Vad tråkigt att ditt jobb är så . . . hemskt (?).
    Hoppas du klarar att byta på något sätt så du får det bättre.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Idag har jag lekt i lekpark stor del av dan å idag har det faktiskt varit sommar ute!
    Jag har lekt med min brorsdotter som ringde mig imorse. Hon ringde och frågade Vad vi skulle leka å inte Om vi skulle leka så det var ju bara å hitta på nåt! så jag brorsan svägerskan å de 2 brorsdöttrarna åkte till en lekpark vi inte varit på förut. så jag har sprungit å jagat ungar å varit "lektant" min brorsdotter fick en kompis där som bestämde sig för att jag skulle vara en drake som jagade dom. En stund hade jag min brorsdotter över ena axeln å den andra ungen över den andra. "Oj vilken stark mamma" var det en som sa.

Så kikade jag lite i smyg på söta pappor som ev kunde va singel,när jag fick tid över

Det lät roligt

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg

Det lät roligt
    Vad roligt det låter. Jag har ingen längtan efter egna barn, men skulle vilja va tant för något barn. Min bror har barn men vi är inte nära varandra och de är förresten snart vuxna. Har några kompisar med barn men inga jag träffar ofta.
    Ja det var roligt! Det e roligt å va faster då får man vara knasig å leka å sen kan man vila upp sig
    Hmm men nu vill jag leka idag med
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Reg.datum
    May 2007

Standard

Nu gjorde jag det!!!!!

Jag har anmält mig till den där inredningsutbilden (deltid i ett år distans eller 33% 1,5 år )

I hope it's Worth the money!!

Nu har jag tagit ett steg närmre till att ta mig ifrån mitt nuvarande jobb
    Tänkte att har man tankar till förändring som att byta jobb så är det viktigt att börja ta tag i det nu i slutet av semestern när man känner sig energisk glad och har kraft och mod till förändring. Väntar man för länge efter semestern kan jobbet suga ur energin likt dementorerna i Harry Potter. Även fast man tror sig själv vara å att allt annat också är förändrat så blir allt likadant som förut.. Som i Klåparen.

Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Nu gjorde jag det!!!!! Jag har anmält mig till den där inredningsutbilden (deltid i ett år distans eller 33% 1,5 år ) I hope it's Worth the money!! Nu har jag tagit ett steg närmre till att ta mig ifrån mitt nuvarande jobb Tänkte att har man tankar till förändring som att byta jobb så är det viktigt att börja ta tag i det nu i slutet av semestern när man känner sig energisk glad och har kraft och mod till förändring. Väntar man för länge efter semestern kan jobbet suga ur energin likt dementorerna i Harry Potter. Även fast man tror sig själv vara å att allt annat också är förändrat så blir allt likadant som förut.. Som i Klåparen.
    Vad härligt! Hoppas den är bra!

Skulle också vilja gå någon utbildning, men jag har redan tagit allt studielån. Har läst en del kurser på distans, men nu har min dator lagt av.
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    May 2007

Standard

Dagens träd är... Oxel!

Reg.datum
    May 2007

Standard

Vad härligt! Hoppas den är bra!

Skulle också vilja gå någon utbildning, men jag har redan tagit allt studielån. Har läst en del kurser på distans, men nu har min dator lagt av.
    Tack Hoppas jag med. Denna kurs är inte studiemedelsberättigad utan den kostar. Så man får plugga vid sidan om jobbet.

Erfaren medlem Astronaut:s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Har varit förkyld i en vecka nu..... Idag är jag verkligen extra trött också. : (
    I know someday you'll have a beautiful life
    I know you'll be a star in somebody else's sky
    But why, why, why can't it be, can't it be mine?

Erfaren medlem Astronaut:s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Standard

Dagens träd är... Oxel!
    Hur vet du att det är så?
    I know someday you'll have a beautiful life
    I know you'll be a star in somebody else's sky
    But why, why, why can't it be, can't it be mine?

Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Tack Hoppas jag med. Denna kurs är inte studiemedelsberättigad utan den kostar. Så man får plugga vid sidan om jobbet.
    Okej. Det är ju bra om man orkar det.
    det rår jag inte för...

Sidan 3 av 27 FörstaFörsta 12345678910111213 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •