"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Hej forum. Idag är jag ledigHar bakat ett bröd och ska ut och leta efter ett par höstskor snart. Sen kommer mina svärföräldrar och stannar tills på söndag, imorgon ska vi alla hälsa på mina föräldrar. Längtar nästan till söndag kväll redan nu
![]()
Blev så glad igår för ett par kompisar bjöd ev in sig själva hem till mig när jag fyller år! Älskar sånt. Alltså när det är folk man gillar.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jag har pantat flaskor och burkar idag och handlat och sitter nu och dricker GT. Ska bara ut och hämta pizza lite senare sen tar jag kväll. Underbart med helg...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Visst fan, jag ska byta sängkläder ikväll eftersom jag ska tvätta imorgon. Å andra sidan är det jävligt skönt att krypa ner i en renbäddad säng med vetskapen att jag inte ska upp imorgon bitti. En av de underbaraste känslor som finns
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Att det här med att systembolaget ska sälja kalla drycker.... fan vad korkat, då har det ju gått för långt.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Skulle vara kul om gubbarna i Kent hängde lite mer här på forumet.
Att Systembolaget överhuvudtaget finns kvar är ett stort skämt. Bort med systemet, börja sälja starköl, vin och sprit i mataffären såsom i Danmark och på kontinenten och sänk åldersgränsen till 18 och sluta med de övernitiska kontrollerna (ja, jag blir sur varenda gång jag måste visa leg, det är förnedrande när man är över 30)
Anyway, nu ska jag åka och köpa pizza. Dejligt...
Funderar på att försöka lära mig spela något med Kent ikväll.
http://www.songsterr.com/a/wsa/kent-747-tab-s40436t0
http://www.songsterr.com/a/wsa/kent-...l-tab-s11251t2