SVT Play i mobilen är en bra grej på söndagarna, har legat i sängen och sett alla avsnitt av Bron i mobilen och nu ikväll börjar Allt för Sverige och det tänkte jag också se i mobilen.
SVT Play i mobilen är en bra grej på söndagarna, har legat i sängen och sett alla avsnitt av Bron i mobilen och nu ikväll börjar Allt för Sverige och det tänkte jag också se i mobilen.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Känns jobbigt att kolla på sån liten skärm.
"Getting old is not for sissies."
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jag älskar hösten... September, med värmen från sommaren fortfarande kvardröjande. Oktober med dens färgglada glans och kyliga, dimmiga morgnar.
Och sen november. Åh, november - så grå, hemlighetsfull och dov. Nu blir det dags för långa promenader i vått dimma, varm choklad och bra böcker. Dags för vantar och mössa.
heart, small.gif
Varför kan inte bara den jävla infektionen ge med sig. Trött på att hosta gult slem hela tiden och inte ha någon energi alls...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Så himla mycket att göra på jobbet att man inte hunnit äta lunch. Och nu blev jag lämnad ensam också eftersom de andra gick för dagen. Hej å hå.
Vad gör ni andra idag?
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Usch vad jag är trött. Sliter på krafterna att vara sjuk och ändå jobba som en idiot tre veckor i sträck. Och lär bli sent på torsdag också...
Det är ju trots allt november
Som sagt...
Fint gjort av dig!
Själv så är jag förkyld och hemma från jobbet. Har lämnat in elgitarren på service och nu har jag inte mycket annat för mig. Har tänkt att bli lite bättre på fingerplock och försöker spela Fleetwood Mac - Landslide.
Har svårt att hitta takten men det beror väl på att jag är något trött. Sedan har jag väl inte lagt mer än 4 timmar timmar på den här låten än.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Mycket relevant fråga.
jobbade bara till två och sen var jag helt handfallen nån timme (trött efter att ha varit i beredskap 78 timmar i rad) sen snabb slarvstädning. Fixat mat, gjort kanderade mandlar och slösurfat en massa. Seg något så fruktansvärt.
Det är ju en gammal favorit det ja.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod