Jaha, då har man ätit lunch nu dåra...
Jaha, då har man ätit lunch nu dåra...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Hoppas ni har hört Stefan förut
Den här låten är ungefär lika bra som Springsteens låt Ghost of tom joad.
Senast redigerat av Astronaut: den 2015-12-02 klockan 16:43.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jaha, så sitter man äntligen på bussen hem nu då och kommer vara hemma om en timme. Typ hem, äta och gå och lägga sig om man ska orka upp imorgon bitti igen
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
image-1073017692.jpg
Jo visst är livet underbart.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Åh.. Vill inte.. Vill stanna hemma istället.. Bleh.
"Getting old is not for sissies."
Den enda obligatoriska julmaten för mig är prinskorv (Scans med tunt skinn som säljs året om, den sorten som är lite rökt, sjukt dejlig och det måste vara den specifika sorten), köttbullar, sylta (och då menar jag typ kalvsylta, inte rullsylta eller pressylta) och Jansson (Jansson är sjukt gott, älskar ansjovis). Sen kanske det kan vara gott med lite ägg och gubbröra, nån gräddost (typ Åseda) och nån rögad korv (typ Onsala eller liknande).
Just ja, på tal om Kalle så har jag alltid lika svårt att smälta att Bagheera är Reidar Dahlén (dvs framlidne Gösta Prüzelius gjorde rösten till Bagheera i djungelboken). Och fun fact, pojken som gör Mowglis röst är samme man som typ 30-40 år senare ersatte Jörgen Lantz i Björne-dräkten.