"Jag ska aldrig mer dricka sprit" måste vara världens största lögn. Folk ligger och lider grymt bakis men likväl är de på det igen på kvällen. Själv är jag dock inte bakis idag, hann inte få i mig så mycket utan blev trött istället
"Jag ska aldrig mer dricka sprit" måste vara världens största lögn. Folk ligger och lider grymt bakis men likväl är de på det igen på kvällen. Själv är jag dock inte bakis idag, hann inte få i mig så mycket utan blev trött istället
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Bråda tider nu för landets alla pizzerior, tror man kommit fram till att nyårsdagen är den dag då det säljs mest (bakis)pizza. Och grundarna av onlinepizza gillar nog också den här dagen, de håvar nog in jävligt mycket
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Eftersom jag är ett hederligt fan av både det nya och det gamla gunsnroses så tänker jag inte döma ut dom på förhand. Tycker mest att det vore en bra början om Duff, Slash och Axl kunde börja lira igen.
Dom skulle ju säkert hinna med att göra en grym platta om dom kunde samarbeta.
Blev det för mycket? Jag kom så jävla sent i säng och gick upp klockan tre idag. Är inte direkt bakis och är ändå väldigt sugen på att beställa pizza.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Undrar hur många som säger "fy helvetes kossgumma" och "uuuh...skit...och dåligt mår jag" idag
Någon som kollar på den traditionsenliga backhoppningen idag? Vi sitter och väntar på sprinten i Tour de Ski nu om fem minuter
Gav upp få någon pizza idag. Orkade inte vänta så länge. Fick bli donken istället. Fast jag räknar inte det som mat riktigt utan mer som ett straff.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
Vilken jävla prestation av Ingemarsdotter. Grymt att ta sig förbi norskan så på slutet
Btw lite coolt att de hade en Audi uppställd i vinkel nedanför backen, de gjorde ju reklamfilmen där de körde en Quattro upp för en backhoppningsbacke. Det var jävligt coolt, trots att det var manipulerat (extremt låg utväxling, diffspärrat och skitstora dubbar) men likväl kördes bilen upp...
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda