Just ja, är det någon här som drabbats av Discoverys jävla dryga fjanterier och inte längre har Kanal 5, 9 och 11? Jävla sätt att tvinga på kunderna kanaler de inte vill ha och dessutom höja priset, räcker det inte med all reklam man ska dras med på de kanalerna. Jag hoppas Telenor är stenhårda i sina förhandlingar och tvingar Discovery att ge sig, det är trots allt nästan en miljon potentiella tittare de förlorar. Heja Telenor. Tycker iaf synd om alla som blir fråntagna kanaler pga Discoverys girighet, Ullared, Partaj, Arga snickaren och en massa andra roliga program på de kanalerna. Och TBBT framför allt. Nu berörs ju inte jag av just sistnämnda program, dels för att jag har turen att bo i ett hus med tre hål i väggen (dvs ComHem) men framför allt för att jag alltid se de nya avsnitten så fort de sänts i USA, jag har inte tålamod att vänta på att det ska komma till Sverige. Vilket ledde till ett antal veckors frustration våren 2014 när man sett sista HIMYM så fort man kunde och sen var tvungen att vänta med att diskutera det bara för att inte spoila för någon...