and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Blev extremt sjuk inatt, eller min mage har ballat ur på nåt sätt. Vet inte om det blev för mycket sprit och fet mat som gett mig akut magkatarr och typ vätskebrist av anledningar jag inte vill gå in på närmare (det rinner rakt igen kan man säga)
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Man kanske skulle passa på att njuta lite extra av den här dagen för sen dröjer det ju fyra år tills nästa gång...
Hej forum. Min kompis fyller år idag och vi skickar alltid födelsedagsdikter på rim till varandra, blev extra nöjd med min i år.
Jag är trött. De är så mycket nu, mest roliga saker och jag är väldigt glad egentligen men idag gick bara luften ur mig och jag ville typ bara lägga mig ned och sova bort allt. Är gravid, vi ska kanske buda på ett hus imorgon och idag fick jag veta att min morfar verkar vara på väg att bli sämre i sin sjukdom. Så mycket känslor hit och dit :I
Nu ser jag på Palme-dokumentären och har precis ätit en croissant. Alltså... Palme såg ganska charmig ut i sina yngre år!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Bara gråter och gråter och det tycks aldrig ta slut.
Varför gråta över en dag som inte är här än.
Önskar att tårarna bara kunde låta bli att komma.
"Getting old is not for sissies."