Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Låt dom komma nu
Då var det alltså...
![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Känns som att det gått jävligt fort de två första månaderna. Och sen om typ 2,5 veckor är det påsk och sen rinner det på med Kristiflygare och midsommar och sen är det semester och rätt vad det är är det höst och jul och nyår igen...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Nästa månad är det 14 år sen jag blev medlem på det "gamla" forumet, dvs forum nummer två efter att det första snitzforumet kraschat och alla hängde på Davids timekillforum istället i väntan på att Henrik skulle bli klar med det nya snitz-forumet...
Lite synd att jag inte hann starta även denna skräp, hade varit lite unikt att starta skräpen från Italien...
Fick tag på medicin mot magkatarren igår iaf, hade tur att det var en afrikansk kvinna på apoteket här som kunde engelska (det är sjukt att italienare är så dåliga på engelska) så jag fick nåt motsvarande flytande Novalucol/Novaluzid och sen fick jag köpa Omeoprazol-tabletter trots att de egentligen är på recept men hon gjorde ett undantag för mig eftersom jag inte har möjglihet att gå till läkare här. Så nu hoppas jag att det blir lite bättre i magen också...
Jaha, var det någon tjej som passade på att fria eller kille som blev friad till igår?
Då får vi se ifall det händer nåt kentfronten den här månaden, förstasingeln nu i mars kanske, turné announced eller ett släppdatum
Just ja, allas vår J.Berg fyller 46 om några dagar. Sjukt. Närmare 50 än 40 nu. Var tar all tiden vägen?
Den 15e (är det väl om jag inte missminner mig) fyller Verkligen 20. Vilket innebär att jag nu har lyssnat på Orkestern i 20 år (föll som sagt när jag hörde Kräm första gången nån gång efter att den släppts eller så...
Är det inte många som fyller år nu i mars förresten? Kanske beror på att mars är 9 månader efter midsommar...
Riktigt fint väder här nere i Modena idag, solen skiner och det kan väl vara en tio tolv grader, det är som en fin svensk vårdag ungefär. Är ju så man börjar längta efter våren nu...