"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
http://www.expressen.se/omtalat/live...an-attiotalet/
Nåt för den lite äldre skaran här på forumet kanske...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Usch, magkatarr är inte kul. Ajajaj![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
image-302637307.jpg
image-1536753044.jpg
Inte varje dag man ser en hummertank på Coop (det finns en kedja här också som heter Coop), jag blev så fascinerad att jag var tvungen att ta ett foto
Locomotive är en sån jävla tung och bra låt och den blir typ snäppet bättre utan den skrikiga sången. Riffet är jävligt skönt, funderar på om det är därför låten heter Locomotive för att versriffet har lite samma rytm/ljud som ett tåg/lokomotiv. Min favorit i låten är alldeles i slutet av solot runt 5.40 in i låten när Slash börjar vandra neråt halsen och sen tystnar allting utom hans lilla gitarrgrej och sen går bryggan in igen
Och tack, det är inte så kul att inte kunna äta god mat och dricka lambrusco och grogg på rummet pga magkatarren
image-1989008025.jpg
- Percy, skulle man kunna få åka trådbuss? Det vore så trevligt att åka trådbuss
När man har sån gitarrabstinens att man sitter och spelar i GarageBand på telefonen...
Känner på mig att det här kommer bli en jobbig månad.
Och jag är alltid besviken på skräptrådar utan låtcitat.
"Getting old is not for sissies."
Då fanns én TV-kanal här - och all tv var svart och vitt.
- Men om man hade tur och bodde på den östra sidan av Själland/CPH kunna man se SVT1 och SVT2![]()
Jag älskade att titta på de svenska barnprogrammen. Ni hade ju Bullerby, Pippi och Emil, och ... och sen kom den här serien om en Samepojke (min första Crush- jeg kommer inte ihåg vad den het. Men åh, va jag älskade sången som började varje episod).
- och här är något några av oss kommer att minnas med både irritation och skratt!
![]()
ehm... alltså, det är säkert bara jag... men denna introen (gitarriffen) påminner mig om Den Döda Vinkeln. ...