Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Platsbyte, Växjö 3/12

Standard Platsbyte, Växjö 3/12

Hej!
    Jag och min lillebror ska till spelningen i Växjö 3/12.
    När vi skulle boka krånglade det hela (som vanligt) så vi har tyvärr inte platser bredvid varandra. Han har aldrig riktigt varit på konsert förr och är lite nervös så jag undrade om någon som råkar sitta ensam på en av de sektionerna som vi har kanske skulle vilja byta sin biljett mot en av våra?

Vi har platser vid sektion L (rad 6) eller sektion M1 (rad 5). Finns det någon som sitter där som vill byta sin biljett mot en av våra? Vi vill väldigt gärna sitta nära varandra.

Standard

Citat Ursprungligen postat av madstereoman Visa inlägg
    Hej!
    Jag och min lillebror ska till spelningen i Växjö 3/12.
    När vi skulle boka krånglade det hela (som vanligt) så vi har tyvärr inte platser bredvid varandra. Han har aldrig riktigt varit på konsert förr och är lite nervös så jag undrade om någon som råkar sitta ensam på en av de sektionerna som vi har kanske skulle vilja byta sin biljett mot en av våra?

Vi har platser vid sektion L (rad 6) eller sektion M1 (rad 5). Finns det någon som sitter där som vill byta sin biljett mot en av våra? Vi vill väldigt gärna sitta nära varandra.
    Hej!
    Jag tänkte bara skriva att ni kanske inte kommer sitta så långt ifrån varandra ändå, inte om den här skissen stämmer: http://vlh.ebiljett.nu/Home/Tickets/...1c730edba67cd0
    Jag har annars en biljett på sektion L (rad 7) men jag vill helst byta den mot en plats som ligger nämare min andra biljett som är på C.
    Om jag inte hittar någon så kanske vi kan byta, men jag är som sagt inte säker på om det är ett uppbyte för dig

/Sanna

Standard

Citat Ursprungligen postat av SanGun Visa inlägg
    Hej!
    Jag tänkte bara skriva att ni kanske inte kommer sitta så långt ifrån varandra ändå, inte om den här skissen stämmer: http://vlh.ebiljett.nu/Home/Tickets/...1c730edba67cd0
    Jag har annars en biljett på sektion L (rad 7) men jag vill helst byta den mot en plats som ligger nämare min andra biljett som är på C.
    Om jag inte hittar någon så kanske vi kan byta, men jag är som sagt inte säker på om det är ett uppbyte för dig

/Sanna
    Hej!
    Tack så mycket! Om du nu i slutändan vill byta med mig så skulle jag bli väldigt glad. Du kan ju återkomma när du bestämt dig sen så kan vi ta varandras kontaktuppgifter sen!

/ Mou

Standard

Jag bumpar för jag har förlorat kontakten med den personen som svarade tidigare. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •