Nähä om man skulle gå ner till bussen och åka till sjukhuset för sitt läkarbesök dåra...
Nähä om man skulle gå ner till bussen och åka till sjukhuset för sitt läkarbesök dåra...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Goth morgon. I och med denna kenthysteri som utbrutit, och som troligen blir ännu mer påtaglig nästa månad, kommer vi att avskaffa månadens skräptråd från och med maj. Forumet har inte kapacitet för allt detta spammande. Så spamma loss medan ni kan, snart är det över!
Låt dom komma nu
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Nu är jag extra nöjd med att jag fick öppna skräptråden.
Ingenting verkligen roligt hittils, men en kentrelaterat har jag hittat: http://www.svenskdam.se/2016/04/andring-infor-dopet-prins-oscar-far-ett-fjarde-namn/
Nu är det snart dags för mig...
POST #56747
747 för 57e gången. Känns bra. Fortsätter jag i det här tempot kanske jag hinner med 58e gången också innan forumet kanske lägger ner...
Nu ska jag äta lunch...
När det eminenta norska bandet Kaizers Orchestra ( https://www.youtube.com/watch?v=SstE2GuXR6o ) skulle ha sin avskedsturné för ett par år sedan gjorde de ett lite elakt aprilskämt. Under sista turnén hade de bokat in sin första (och därmed också sista) spelning i USA, och aprilskämtet gick ut på att eftersom det blivit så stort intresse för den konserten hade de bestämt sig för att inte lägga ner och istället skulle boka in en hel USA-turné och fortsätta med bandet. Taskigt mot de mest ledsna fansen, haha, eftersom det bara var ett aprilskämt.
Tänk er liksom, om kent gjort samma aprilskämt och gått ut idag och sagt att eftersom det visat sig vara så stort intresse för sista turnén hade de bestämt sig för att inte lägga ner.
Jag skulle tro att dagens inlägg från In Flames också är ett aprilskämt - att de skulle arbeta på en film tillsammans med DC Comics i USA...?
https://www.facebook.com/inflames/?fref=ts
Åh herregud, Kaizerslautern måste vara ett av de mest obskyra band jag nånsin sett. Jag var tvungen att genomlida en hel konsert med dem när jag skulle se Orkestern på Parkfestivalen i Moss 2003 (där en viss sångare i ett visst bad en viss person i publiken att släppa en viss låt) och det var...så jävla bisarrt. Nån snubbe stod längst bak iförd nån gasmask med tillhörande luftslang från Andra världskriget typ och spelade ståbas, den ena gitarristen hade nån ful säckig kritstrecksrandig kostym, nätundertröja, tunnt tunnt med kajal och sportade nån slags tangorabatt och de hade några jävla oljefat som de stod och bankade på på scenen och ett gäng tjejer stod och ropade på nån terrier (eller om nån i bandet kanske hette Terje). Sen när jag och ett gäng "galningar" gick runt i Moss senare på kvällen i jakt på Orkesterns hotell råkade vi på två tjejer som uppenbarligen gillar Kaizerslautern eftersom de var överlyckliga över att de gick och rullade ett av de jävla oljefaten från konserten framför sig...
Nu har jag ätit lunch iaf. Ska bara hålla ut ett par timmar till sen är det äntligen dags att gå hem och ta helg. Skönt...