Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: SÄLJES: 3 STÅPLATS - KENT (STOCKHOLM 15/12)

Smile SÄLJES: 3 STÅPLATS - KENT (STOCKHOLM 15/12)

Jag säljer tre stycken ståplatser till konserten den 15:e December för orginalpriset 665 kr/st. Du får orderbekräftelse, mailet som biljetterna kom med samt biljetterna. Går även att köpa styckvis (du behöver med andra ord inte köpa alla tre). Betalning via banköverföring eller Swish. Jag skickar dig biljetterna via mail när pengarna är registrerade. Självklart får du bokningsnumret så att du kan kontrollera giltighet innan köp, samt min Facebook och mobilnummer för att du ska känna dig säker.

Nybörjare
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard

Citat Ursprungligen postat av MiracleTear Visa inlägg
    Jag säljer tre stycken ståplatser till konserten den 15:e December för orginalpriset 665 kr/st. Du får orderbekräftelse, mailet som biljetterna kom med samt biljetterna. Går även att köpa styckvis (du behöver med andra ord inte köpa alla tre). Betalning via banköverföring eller Swish. Jag skickar dig biljetterna via mail när pengarna är registrerade. Självklart får du bokningsnumret så att du kan kontrollera giltighet innan köp, samt min Facebook och mobilnummer för att du ska känna dig säker.

Hej. Jag är från Brasilien och jag vill ha en biljett. Kan vi prata? Jag vill bara ett biljett.

Medlem MaddyJs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Hi, are you tickets electronic or physical?
    ! Jag är en FF och jag älskar Kent !

Standard

Citat Ursprungligen postat av acpf00 Visa inlägg
    Hej. Jag är från Brasilien och jag vill ha en biljett. Kan vi prata? Jag vill bara ett biljett.
    Hej, jag ber om ursäkt för sent svar. Ja, det går bra. Vart vill du ha fortsatt diskussion? På Facebook? På mail?

Standard

Citat Ursprungligen postat av MaddyJ Visa inlägg
    Hi, are you tickets electronic or physical?
    Hi, they are electronics. Tickets I got through mail from AXS.

Medlem MaddyJs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Hello MiracleTear,

A swedish friend told me that if you bought your tickets from AXS, you can turn your electronic ticket into a real physical one from AXS I would get one! I know that friend of mine wants your tickets as well.
    ! Jag är en FF och jag älskar Kent !

Standard

Hej Miracle Tear! Har du kvar två biljetter så är jag jätteintresserad...

Standard

Citat Ursprungligen postat av Anders Sahlstrand Visa inlägg
    Hej Miracle Tear! Har du kvar två biljetter så är jag jätteintresserad...
    Hej Anders,
    Jag har de kvar! Maila mig på malin-holst@hotmail.com!

Standard

Citat Ursprungligen postat av MaddyJ Visa inlägg
    Hello MiracleTear,

A swedish friend told me that if you bought your tickets from AXS, you can turn your electronic ticket into a real physical one from AXS I would get one! I know that friend of mine wants your tickets as well.
    Yes, you can - but I must go to Globen, I think, to collect these and they take a fee as well for changing the tickets. So that means I need to travel 40 minutes there and 40 minutes back as well as pay a fee, and frankly I dont feel like doing that. But if there's anything I can do to make the affair more safe for your friend (who are intrersted in these tickets) - let me know.

Standard

OBS. Jag har nu sålt två biljetter - har endast en biljett kvar!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •