"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Och nu har de gamla 20-, 50- och 1000-lapparna slutat gälla
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Nån som har koll på ifall det är några speciella nya lagar som börjar gälla idag? Tidningarna brukar ju alltid skriva om det vid halvårsskiftena har jag för mig...
som flugorna på socker betyder ingenting
Usch, nu sitter man bara och väntar på att det ska bli dags att gå hem. Bara drygt två timmar kvar att genomlida ungefär sen är det äntligen helg. Och bara två veckor kvar till semestern
Att vi redan är inne i årets sjunde månad. Det går så jävla fort känns det som. Mindre än ett halvår kvar till julafton också
Redan hemma och fredag! Och ledig helg kanske skall tilläggas...Nu gäller det bara att inte däcka ihop och sabba hela eftermiddagen. Funderar starkt på att se Alice i spegellandet på bio innan den slutar gå. Eller iallafall åka och handla mat. Och promenad borde jag faktiskt. Blir bara deppig när jag inte rör mig.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Nu är det äntligen snart dags att gå hem. Eller jag ska åka inom Willys och handla lite men sen blir det hem och ta helg. Ska bli så jävla skönt...
Grattis till Olivia de Havilland
![]()
"Getting old is not for sissies."
Sitter på bussen ut till Hyllie och Emporia. Ska handla lite på Willys och sen ska jag hem och ta en grogg
Hade anmält mig till firmafesten som startar om 10 minuter. Hade tänkt och cykla dit och hem.
Men så regnar det till och från och jag känner mig inte på något humör.
Så jag skiter i det där, går till ICA och köper några folköl och slappar här hemma. Kanske lirar keyboard eller gitarr istället.
Är lite glad över mig själv kan jag tillägga. Har inte rökt en enda cigg på 4 veckor nu. Inte för att jag var beroende men det är lite svårt att bryta vanor som man har haft sedan man var 18.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Blir till att lägga sig tidigt ikväll om jag ska upp redan vid 7 imorgon...