Det är möjligt. i morse när jag jobbade utomhus hade jag på mig jacka medan dom andra gick runt i t-shirts. Jag tycker faktiskt att det var kallt ett tag och sedan har jag känt mig lite trött, så jag åkte hem tre timmar tidigare eftersom det ändå var dåligt med jobb.
Nu är jag typ inställd på att ringa och sjukskriva mig imorgon... så hoppas fan inte att det blir bättre bara för det. Är så jävla less på allting. Speciellt mitt jobb och korkade arbetskamrater som inte är ett dugg jävla intellektuella. Faaaaan vad man längtar efter någon som kan förstå och ha en bra diskussion. Är trött på allt just nu..
Kul ändå att du trivs med ditt jobb.
btw, ska du se kent live nu när det är sista turnén och allt?
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jaha, då får man säga hejdå till augusti nu dåra
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Krya på dig! fast å andra sidan om du är lätt förkyld kan det kanske vara njutningsfullt att vara hemma?
Folk / arbetskompisar är som de är jag kan umgås med de flesta bara det inte varar för länge för jag blir totalt uttråkad av för mkt small talk.
Klart jag ska se världens bästa band en sista gång, och jag tycker de gör såå rätt i att sluta eftersom de inte vill fortsätta.
Jag har kommit in i en måste ändra allt andning, jag har börjat köra bil igen trots att jag egentligen ogillar det 'bara för att' göra något jag inte brukar.
Känns bra och vad kan få hjärnan att känna sig riktigt yrslig än ett nytt dataprogram på nya jobbet .. nyttigt för de grå cellerna ...
Nu hade resan ner från Stockholm också registrerats så nu har jag Silverkort på SAS i ett år framåt
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Usch snart september.
"Getting old is not for sissies."
Jag hade en tanke om att stanna uppe till september börjar..
Känns lite som september är min, lite hatkärlek sådär.
För blyg för att säga rakt ut vad jag vill.
11 min
Forumklockan går ju fel.
Självklart vet jag hur det går till.
Men man får väl drömma ändå.
Var tog alla vägen en gång i tiden var vi många... Forumdöden...
Men jag vill inte leva helt och hålley på Facebook/Instagram/Twitter och sånt.
På såna stället får bara glädje bo, det vackra och det döda.
Sista inlägget i augustiskräpen