Sidan 2 av 40 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 587

Ämne: Månadens skräptråd - oktober och jag håller din hand för hårt

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    Känns otroligt att jag ska få se dom live för sista gången i gbg ikväll. Känns också jävligt skoj att jag har chansen att göra det också.

Det kommer vara en jävligt jobbig höst för alla oss fans. Ser inte fram emot hur det kommer kännas när de klivit av scenen 12/11
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Klar med all jävla diska. Får ta en paus och en dusch och sen försöka ge mig på dammsugning och torka golv. Sen ska badrummet och köket städas också. Usch...
    robert smith

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    Sen ska badrummet städas också. Usch...
    Åhfyfan...

Oktober. Vad hände med september?

I dag har jag varit nykter i fyra månader. Okej, bortsett från två jävla misstag i juli/tidligt august.. så, två månader helt nykter om fyra dagar.
    Senast redigerat av Unfun den 2016-10-01 klockan 13:39.

Erfaren medlem Trivselgrodans avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kmb Visa inlägg
    Jag bröt ihop fullständigt igår. Det är så bra och samtidigt så hemskt att de ska sluta. Känslorna kom ifatt mig. Vill se dem mer! Och stå där igen ikväll.
    Ja ok. Jo det väcker känslor..

Efter jag såg dom i Linköping förra fredan blev jag sugen på å se dom hur många gånger som helst.. Kollade tex efter en billig resa till Göteborg för jag fick en idé om att se dom ikväll.. Men det e så långt dit å hittade inte nån billig resa det var väldig dyrt. Jag e iaf glad att jag ska se 3 konserter till och den sista är den allra sista i Sthlm. Det gör att jag kan njuta fullt ut av konserterna innan den sista för då vet jag att det blir fler gånger. Kommer njuta av den sista med men det kommer ju kännas efteråt när jag inser att de e slut.
    "Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"

Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Unfun Visa inlägg
    Åhfyfan... Oktober. Vad hände med september? I dag har jag varit nykter i fyra månader. Okej, bortsett från två jävla misstag i juli/tidligt august.. så, två månader helt nykter om fyra dagar.
    Bra gjort! ...
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Jag tror jag ger upp för idag nu. Diskat, städat köket, dammsugit, torkat golv, påbörjat toan, dammsugit lite snabbt i hela lägenheten och torkat golvet lite i hallen och stora rummet. Nu ligger jag på sängen och är helt slut och har precis tagit en Treo på grund av huvudvärken som kom nu för en liten stund sen. Ska ta det sista imorgon
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Just ja, fick köra ordentligt med svinto på spisen också, inbränd skit runt plattorna
    robert smith

Erfaren medlem kmbs avatar
    Reg.datum
    Sep 2004

Standard

Just ja, fick köra ordentligt med svinto på spisen också, inbränd skit runt plattorna
    Hatar när det händer.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd
    det rår jag inte för...

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Jag tror jag ger upp för idag nu. Diskat, städat köket, dammsugit, torkat golv, påbörjat toan, dammsugit lite snabbt i hela lägenheten och torkat golvet lite i hallen och stora rummet. Nu ligger jag på sängen och är helt slut och har precis tagit en Treo på grund av huvudvärken som kom nu för en liten stund sen. Ska ta det sista imorgon
    Hm, insåg precis att jag kanske är ganska ensam om att benämna vardagsrummet som "stora rummet", vet inte vi har alltid sagt så i min familj tror jag
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Och varför heter det just vardagsrum? Hade velat fråga Lindström om det. Sovrum fattar man ju men vardagsrum? Och numera ska ju allting vara öppet ljust och fräscht att vardagsrum, matrum och kök flyter samman till en stor enhet liksom
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Unfun Visa inlägg
    Åhfyfan... Oktober. Vad hände med september? I dag har jag varit nykter i fyra månader. Okej, bortsett från två jävla misstag i juli/tidligt august.. så, två månader helt nykter om fyra dagar.
    Starkt jobbat. Minns själv hur tufft det var för 12 år sen när jag skulle försöka hålla mig nykter efter att ha varit nere i en djup och tung period när jag drack nästan varje dag. Det var jobbigt bara att gå förbi Systemet. Numera dricker jag igen men det är inte lika illa som det har varit vid sina tillfällen, jag har liksom inte samma sug längre utan jag tar några groggar eller ett par öl på fredag och lördag och ibland krökar jag till ordentligt men suget är borta. Kanske för att jag inte är lika långt ner i en djup depression längre, mitt drickande har alltid hängt samman med mitt mående. Nu är allt mest jämngrått hela tiden, har inte haft nån djup svacka på länge nu. Men det betyder inte att jag är glad ändå
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Ska göra mig beredd att sitta och liverapportera kvällens spelning på FB sen. Kanske fixa nåt käk. Men nu passa på att vila och njuta av att kunna slappa.
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Huvudvärken verkar ha gett sig lite. Hoppas hoppas
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Treo är en bra grej. Inte kunnat ta det förrän förra året, när jag var liten gjorde jag prover som visade att jag hade förlängs blödningstid pga trombocytfunktionsrubbning och därför var det inte bra för mig att ta Treo, Magnecyl (finns det fortfarande btw) och liknande. Men så skulle jag fixa min triggertumme i början av förra året (har en knuta på senan i höger tumme som hakar i senskidan så jag fick göra en ny senskidesklyvning) och i samband med detta fick jag gjort en ny utredning på koaglab och rispprovet jag gjorde 92 (de hade fått gräva långt ner i arkiven) var inte tillförlitligt så ett nytt blodprov visade att allt var okej med mitt blod (har dock fortfarande lätt för att få blåmärken) så då antog jag att det var fritt fram med Treo.
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Treo är en bra grej. Inte kunnat ta det förrän förra året, när jag var liten gjorde jag prover som visade att jag hade förlängs blödningstid pga trombocytfunktionsrubbning och därför var det inte bra för mig att ta Treo, Magnecyl (finns det fortfarande btw) och liknande. Men så skulle jag fixa min triggertumme i början av förra året (har en knuta på senan i höger tumme som hakar i senskidan så jag fick göra en ny senskidesklyvning) och i samband med detta fick jag gjort en ny utredning på koaglab och rispprovet jag gjorde 92 (de hade fått gräva långt ner i arkiven) var inte tillförlitligt så ett nytt blodprov visade att allt var okej med mitt blod (har dock fortfarande lätt för att få blåmärken) så då antog jag att det var fritt fram med Treo.
    Intresseklubben antecknar...
    robert smith

Sidan 2 av 40 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •