Det e väldigt mycket nu... Dels har projektet jag jobbar på kommit till ett läge då arbetsbelastningen är väldigt stor. Både mycket att göra och det är komplicerat och rörigt. Så jag behöver en resurs till som kan stötta och det e på g, hoppas det kommer väldigt snart. Utöver detta pågår en process jag startade för över en månad sen efter ett lönesamtal. Då jag dels i lönesystemet står som en titel som inte alls överensstämmer med vad jag gör men det är den jag lönesätts efter osv. Jag har en lön som inte alls överensstämmer med ansvaret som jag tar. Jag har varit ärlig med att jag söker jobb och nu vet jag att de jobbar uppåt i företaget för att försöka göra något åt min lön. Samtidigt pågår det en anställningsprocess på ett annat företag nu där jag varit på 2 intervjuer. Så något kommer att hända och det är positivt! Fast just nu är det väldigt mycket på en gång.. Ska samtidigt försöka läsa på och planera inför min långresa i slutet av december men det har jag ingen ork till förräns resten lugnat ner sig lite..
Idag e jag hemma och e sjuk.. Men nu är det inte så långt kvar tills jag får se Kent igen i Gävle!