Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
Senast redigerat av tobbe non stop den 2016-10-31 klockan 19:20.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ny månad. Och nytt kvartal inser jag nu också
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Årets sista kvartal till och med. Då bör det väl vara på måndag Hesa Fredrik testas för sista gången i år?
Känns som att hösten officiellt är på ingång nu, det har blivit svalare och svalare på morgnarna nu och det har blåst väldigt mycket här nere i Skåne i slutet av veckan. Nu är det den dumma tiden då det är kallt så man måste klä på sig ordentligt på morgonen när man går iväg men sen på eftermiddagen när man ska hem har temperaturen stigit så man måste ta av de varma kläderna. Men nu kanske det är på gång att bli riktig höst, september har ju varit extrem vad gäller brittsommarvärme känns det som
Om exakt två veckor fyller jag 34. Hu, var har de här fyra åren tagit vägen, det känns som att jag nyss fyllde 30 liksom
Ska bli så skönt att gå och lägga sig nu med vetskapen att imorgon har jag ingen klocka ställd och jag kan sova precis hur länge jag vill. Härligt
Alltså den här låten är så grymt bra...
Välkommen, oktober. Jag känner på mig att du kommer att bli en fin månad. Kanske inte alltigenom perfekt, kanske blir det en bumby ride, men vem har sagt att livet ska vara en resa på slät asfalt eller spegelblankt vatten? Spänner fast mig och hoppas på det bästa.
Låt dom komma nu
image-3554477939.jpg
Helt knäck efter igår.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
Sov till 11 idag men ligger fortfarande kvar i sängen. Wunderbart
Fast jag måste nog upp snart och ta itu med kaoset i köket och sen dammsuga och torka golven. Usch, inte pepp
Känns otroligt att jag ska få se dom live för sista gången i gbg ikväll. Känns också jävligt skoj att jag har chansen att göra det också.
![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?