Takk! Har blitt litt for avhengig (beroende) av Kent det siste året, så har funnet ut at jeg må finne et sted med folk som liker det samme, siden ingen jeg kjenner liker de like godtOg hva er vel bedre enn Kentforumet da?
Har jo vært medlem noen år, men glemt det helt bort
![]()
Från Moss dessutom. Där de ökända orden Amen du, släpp den där låten nu. Snälla för fan! yttrades under en spelning i Kanalparken 2003![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Och innan den spelningen såg jag ett väldigt obskyrt band som spelade oompa-musik, den ene gitarristen hade en säckig, kritstrecksrandig kostym och en nätundertröja, tunn tangorabatt på överläppen och tunt tunt med kajal. De slog på oljefat under vissa låtar och det stod en snubbe längst bak och spelade ståbas iförd nån gammal gasmask från andra världskriget. Nåt av det sjukaste jag upplevt i konsertväg![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ska nog gå in och lägga mig i sängen nu tror jag...
Se där. Mindre än 900 inlägg kvar till 65k nu
Detta tog längre tid än vad jag hade väntat mig men nu är det diskat och maten e klar. Ska gå och lägga mig om en stund
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Senast redigerat av Astronaut: den 2017-04-03 klockan 19:36.
Vet ärligt talat inte vad jag tycker om mest. Hondan tycker jag passar med kåpa faktiskt. Den finns utan kåpasåklart, men jag är såpass van vid att se den motorcykeln med kåpa. Allt annat känns konstigt då.
Själv så har jag mest haft erfarenhet av att åka moped. Det var ju en jävla najs känsla när man var i den åldern ändå.
Jag sätter stänkskydd på allt och alla.
Jag försöker gnälla och vill att folk ska tycka synd om mig. Så du är klar med allt och fått lite lugn nu?
Här på forumet är det vissa som är väldigt förtjusta i norsk TV![]()