Hej juli! *grillar* image-163509004.jpg image-2304594488.jpg
Hej juli! *grillar* image-163509004.jpg image-2304594488.jpg
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Nu har det slutat regna och solen har tittat fram lite här i Malmö
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag körde också nypotatis och gräddfil idag, fast grillat lamm till. Också fint som tusan.
Hej! Jag också! Rätt som det var kom solen fram och som den väluppfostrade person jag är så kastade jag mig ut och tände grillen. Klänning på också- semestermys på turbo liksom...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jag dööööööööör av tristess.
so please, please, please won't you join me until the very end?
it's adventure time again
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Så var det söndag igen. Två veckor kvar tills vi åker till Umeå
The Perishers kommer väl från Umeå.
Sveriges bästa band efter Kent men tyvärr också upplösta.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
För övrigt har jag aldrig varit så långt norrut, Oslo och Uppsala ligger på ungefär samma breddgrad har jag för mig och det är det nordligaste jag varit. Ska bli spännande...
Jag hoppas verkligen det blir lite bättre väder, trist för Tårarna om det fortsätter vara så här. Å andra sidan, skulle de inte till Cypern typ och är där nu?
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Upptäckte den från filmen Love & Mercy http://www.imdb.com/title/tt0903657/
Gotta lovet it. Gillade alla scener med musik i, hehe.
Senast redigerat av Astronaut: den 2017-07-02 klockan 14:45.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?