Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ja då var det juli nu. Första halvåret 2017 är slut och nu går vi in i andra halvan. Och de sista gamla mynten och sedlarna har slutat gälla...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Och sen är det väl officiellt sommar nu?
Mer än ett halvår sedan döden.
Vi lever på övertid nu.
(låter nästan som en ny Kenttext)
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Spot on!
Jeg har fått simmaren på hodet om dagen. Både
"Låt tiden göra jobbet åt oss
Det rinner av oss till slut
men dig ska jag aldrig nånsin glömma"
og
"Men sorgen måste delas,
annars blir den alldeles för stor"
For min del har det blitt litt lettere både etter at jeg begynte å være på forumet her, og etter at jeg klarte å "skrive ut" litt av hvordan det egentlig føles. Det er fortsatt ubeskrivelig vondt at det ikke kommer til å komme noe mer, men samtidig er det viktigere at Jocke har det bra enn at jeg (og alle andre) får ny musikk.
Han har jo i det minste ikke gitt seg som låtskriver, så man får nyte det via andre artister i stedenOg Sami kommer man jo fortsatt til å høre mer fra i form av Innesi, og Marcus skulle vel blant annet være i husbandet på Den stora klassfesten (eller noe) på tv4 til høsten etter hva jeg syns jeg så på facebook
Og han holdt vel på i et annet band også...?
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
När man tittar ut känns det inte som juli riktigt...
Så gøy!![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Åh så fint med Kroatien Grodan, det verkar vara så himla vackert där.
Fiffigt det där med gruppresa, jag borde tänka mer på det- fast kanske svårt med maten...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
image-3248406128.jpg
Förvisso är det en vecka sen midsommar men sill och potatis är jävligt gott som sommarmat