Har fått resept på 50 og 100mg voltaren, som egentlig ikke fungerte

Så jeg var litt "dum" og selvmedisinerte en dag jeg var lei av å ha vondt, og fant ut at tramadol og voltaren tok en del av smertene, og etter å ha undersøkt med legen om det var ok å ta sammen, noe det var, har det holdt med å ta det 1-2 ganger om dagen

Endte jo på vårdcentralen på mandag, fordi et besøk hos fastlegen gjorde det så vondt at jeg ikke klarte å gjøre noen ting uten å ville skrike. Så da fikk jeg en sprøyte med noe som skulle løse opp gallestenen, og en med ketogan (heter det visst i Sverige

), og det gjorde det litt bedre

Så nå fungerer jeg litt, i det minste

Også venter jeg på time til CT for at de skal se etter stenene, da.
Utfordringen nå er at jeg egentlig ikke vet hva jeg spiser som utløser anfallene

Vet jo at det i all hovedsak er fet mat som utløser anfall, og at det at jeg er overvektig ikke gjør det noe bedre for kroppen. Men jeg kan liksom spise de samme matvarene flere ganger, i ca samme mengde, og noen ganger kommer anfall, andre ganger ikke. Har de heldigvis "bare" 2-4 ganger i året da, og er gjerne dårlig dagen med anfallet, og litt "upigg" en dag eller to etterpå, men dette har det jo holdt på i 2 uker

Så må bli flinkere til å føre logg når jeg får de
Og takk