Snart ska jag på intervjuuuuu![]()
Snart ska jag på intervjuuuuu![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Jag har jour. Om det tycker jag inte.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Hm.. jag undrade lite varför jag var där. De tänkte att det var bra för mig att träffa en til chef utifall att vi skulle jobba ihop. Och saker å ting verkar fortfarande väldigt oklart så de kunde inte svara på när jag kunde förvänta mig att få svar. Å nu ska chefen på semester.
Äh jag vet inte.. allt har tagit så ut på tiden att jag tappat gajsten och gnistan i det hela.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Så var det tisdag igen. 80% av arbetsveckan kvar nu innan det äntligen blir helg igen...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Intresseklubben kan anteckna att jag just nu lyssnar på Kent.
Krossa allt!
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Lagstadgad rätt att välja arbetstid ned till 6 och upp till 8 timmar vore bra. Är inte riktigt samma sak som lagstadgad sänkt tid med bibehållen lön.
Och jag skiter i att folk vill ha lika mycket pengar. De får väl lära sig att hushålla.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Jag mår riktigt kass just nu. Arbetssituationen känns helt ohållbar å jag känner mig snart tvungen och säga upp mig fast jag inte har signat nytt jobb.... mår riktigt kasst över detta