Usch vad jag är trött idag och inte ett dugg pepp på att det är måndag imorgon igen. Helgerna är alldeles för korta för att man ska kunna återhämta sig efter veckorna. Det går liksom inte i längden ändå måste man slita ut sig...
Usch vad jag är trött idag och inte ett dugg pepp på att det är måndag imorgon igen. Helgerna är alldeles för korta för att man ska kunna återhämta sig efter veckorna. Det går liksom inte i längden ändå måste man slita ut sig...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Mia Skäringer siterer kent og MIDVH på Instagram idag <3
https://www.instagram.com/p/BZseE5Sj...skaringerlazar
Nå har ikke jeg noe jobb å gå til, siden jeg er arbeidssøkende, og i tillegg får en slags støtte til å fokusere på å fikse helsen i steden for å ha fokus på jobb (vet rett og slett ikke hva det blir hetende i Sverige), men helgene er alltid hellige for det, og de går ALT for fort.
Bortsett fra denne helgen - har hatt vondt i magen siden forrige lørdag, og har funnet ut at det er på tide å dra til legen - men jeg vil heller gå til min vanlige lege enn til vårdcentralen, så venter til i morgen med å bestille timeMen helgen blir jo liksom ikke slutt
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Jag e superhungrig.. måste åka å köpa nåt. Men vet inte riktigt vad jag vill ha, jag sätter mig i bilen å ser var jag kör bilen nånstans![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Bilen tog mig till sushistället
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Rå Epok i Lund har fedt dejlig sushi. Sushi på skånska. Vilket innebär att de har lite annorlunda ingredienser som tex äpple. Och grymt god picklad rödlök till sushin. Deras inside out rulle med sesamfrö är sjukt god
Även Miyagis på stationen i Malmö har god sushi. Viktigaste är att man kan köpa bara maki, jag har inte vågat mig på nigiri än, det är för mycket fisk och jag är inte förtjust i det egentligen. Jag äter helst bara fisk som inte smakar så mycket fisk, dvs vit fisk. Torsk, kolja, sej etc. Lax har alldeles för mycket fisksmak för mig, det går liksom inte. I sushi funkar det dock eftersom smaken döljs av wasabi och soja tillsammans med de andra ingredienserna
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Usch, måndag igen. Inte ett dugg pepp alls...
Hørte på Gry og Anders på Mix Megapol idag, da de tok opp hvilke kjendiser som har fødselsdag idag. De sa de skulle spille en ekstra kentlåt til ære for MartinMen om de gjorde det, vet jeg ikke, for da sovnet jeg igjen
![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art