Sej! Haj! Sej! Haj!
Lyssnar på förlåtelsen
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Det är bra. Själv lyssnar jag på Henrik Berggren - To my brother, Johnny. Har inte lyssnat genom hans platta än så det kanske är dags att göra det ikväll.
Har blivit förkyld lagom till jul också. Känns som alla är det nu.
Jag kan tycka att det känns lite krystat när små band försöker låta som Kent. Fast det är bara vad jag tycker och dom får låta som dom vill.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Till nyår hoppas jag på den här sortens dessert
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Fan vad coolt att göra egen glass. Det låter jobbigt, men det kanske det inte är om man har en maskin till hjälp?
Själv skulle jag nog vilja ha saffran i mina lussebullar. Mest för smaken och julstämningens skull.
Vilka fina ögon Chris dotter har. Hon liknar farsan sin.
Känns som det dött många artiser senaste två åren.
God jul då alla forumiter!
(Det här var första inlägget på julafton och för det hoppas jag på evig beundran hos Tobbe)
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
God jul, alle sammen!
Idag skal jeg smake mat jeg ikke liker igjenJeg pleier vanligvis å spise ribbe på julaften - original.956x390c.jpg, revbenssiden av gris, for de som ikke vet hva det er
![]()
Men vi er hos familien til sambo, på andre siden av landet, hvor de spiser pinnekjøtt - revben av får. Men jeg liker ikke fårekjøtt i det hele tatt - så sambo har kjøpt én pinne for at jeg skal smake![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Senast redigerat av Astronaut: den 2017-12-24 klockan 19:14.
Jag tror det är mindre jobbigt med maskin, ska testa när vi kommer hem om ett par dar. Framförallt ska väl glassen bli mindre isig och mer krämig än vad den tenderar att bli när man gör den utan glassmaskin!
God jul forum. Är glad men helt slut. Har ett barn som inte går att släppa en sekund med blicken pga ramlar eller gör farliga saker då, och varje sammankomst med mycket folk eller i ett nytt hus där inget är barnsäkert blir lite krävande. Jag som typ har nog med att sköta mig själv i sociala situationer liksom. PUH! Hoppas ni mår bra!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
God jul allesamman 🎅🏻
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"