#ettårutankent
Om det inte vore så att outfiten ALLTID är svart, så skulle sorgeåret vara över nu.
Tackochlov fortsätter jag bära svart - har jag lyckats hålla mina sår öppna ett år, kan jag nog lyckas ett år till.
Då som nu föralltid.... eller nåt
#ettårutankent
Om det inte vore så att outfiten ALLTID är svart, så skulle sorgeåret vara över nu.
Tackochlov fortsätter jag bära svart - har jag lyckats hålla mina sår öppna ett år, kan jag nog lyckas ett år till.
Då som nu föralltid.... eller nåt
De viskar du är tidlös
men de menar omodern
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Måndag igen. Sista måndagen innan julledigt (vilket innebär att detta är sista arbetsveckan innan jul) och näst sista måndagen 2017. Det här året har bara rusat förbi känns det som...
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Första gången jag hörde Coldplay var typ i trean på gymnasiet, kan ha varit nån gång hösten 2000 kanske. Det var när Trouble precis hade släppts och börjat rotera på MTV och ZTV och de var "typ" okända och helt nya men jag minns att jag tyckte Trouble var bra. Då hade man ingen aning om hur stora de skulle växa sig
Lite som med Hives, tror det också var nån gång i gymnasiet de körde ett litet inslag om Hives i ZTV Nytt och de hade precis släppt Die, allright och jag tyckte den var bra. Då hade man heller ingen aning om hur stora det där nya lilla bandet de pratade om på ZTV Nytt skulle bli
Passar på att nypa biljett till Foo fighters när dom ska spela på Ullevi i Juni. Konstigt nog fanns det fortfarande väldigt bra sittplats kvar... Fast dom kostar 900 kr styck i princip.
Längtar efter att få höra den här live igen.
Wow, ofta den här videon har såpass bra upplösning ändå
Senast redigerat av Astronaut: den 2017-12-18 klockan 15:15.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jag var dum nog och såg sista avsnittet av säsongen när det gick på TV, så jag vet ju hur det slutar. Det är rätt spännande att följa ändå.
Jag har sagt det flera gånger att detta året har gått för fort. Vad fan har man åstadkommit undrar jag.. Väntar fortfarande på att livet ska ta fart.
Nu lyssnar jag på Angels sing for us med weeping willows. Sååå bra låt
Lyssnade på den varje dag i Lanzarote så den får mig att tänka på det med.
Jag är iaf glad att jag mår mycket bättre idag än för ett år sen. Mådde verkligen jättedåligt dagen efter sista konserten både pga av det å andra saker. Bara grät.
Men saknar att gå på kentkonserter jaaaa
Grattis Myrpou på födelsedagen! Kom ska du få en kanelbulle av mig