Lite av varje i det sociala livet(det lyser med sin frånvaro) och att katten försvann gjorde inte saken bättre.. Blir irriterad på att mina arbetskamrater är så okänsliga och skämtar om det hela när min katt försvann. Det är inte direkt att jag gråter när dom tror att dom är roliga, men kul är det ju inte.. Det känns som man är omgiven av idioter som inte bryr sig hela tiden.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Hej! Det är bra! Allt rullar på.
Blev lite känslosam nyss dock för såg en video av kenttheband (inofficiell sida) på instagram men fick för mig att det var kent.nu som lagt ut den, och för några sekunder fick jag för mig att de skulle släppa en inspelning av sista konserten. Hann känna lite av den där gamla peppen och pirret innan jag insåg att det inte var så, det var bara en minnesvideo, och då blev det så påtagligt att det inte blir nåt mer :/
Annars mår jag bra.
Är du fortfarande ledig mellan jobb?![]()
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Att skämta om det verkar ju extremt onödigt. Jag har varit tyst, men förstår om det känns väldigt tråkigt.
Jag hade en fundering om detta med olika personlighetstyper och hur de fungerar, särskilt när det kommer till folks inställning till och värdering av andra, hur folk ger eller lindar in kritik, hur folk tar emot kritik, etc. Tänkte att det kunde vara ett intressant ämne, men det är väl en av anledningarna till att jag inte finner forumet så värdefullt längre. Chansen att få respons på något man försöker säga börjar bli så liten. Att det är 2003 att hålla på med 747-klubb må vara sant, men ett avslut blir alltmer lockande ju fler som försvinner. Det måste ju ha funnits en anledning till "dom som försvann" också, från allt till att de som fanns kvar var fel personer eller någon man störde sig på. Nu blir det ju mest att jag stannar kvar för forumets överlevnads skull, för att man inte inte vill vara en del av dess död, men det håller ju inte i längden om man inte upplever att det man skriver har något värde för andra.
Fan jag borde sova men hostar så mycket att dottern vaknar och hon är öht orolig i kroppen/själen och hostig hon med så den här natten har blott varit en kamp för att få henne att somna och inte väcka henne med hostningar. Nu har hon nog sovit en timme, men om mindre än timme ska vi bege oss mot flygplatsen så det finns risk för trött och kinkig bebis på planet hem.
Det förra stycket var exempel på något man kan skriva för att skriva av sig, nästan oberoende av om någon intresseklubb orkar anteckna, för ibland kan det kännas bra oavsett.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Detta med små forum är väl generellt sett inte populära längre när det är enklare att ha ett forum på Facebook(som dom flesta har idag). Själv är jag uppväxt med internetforum och tycker oftast att det är en trevligare grej. Facebook förknippar jag med väldigt mycket saker som irriterar jämfört med ett vanligt forum på nätet.
Visst är det trist när folk som man lärt "känna" här på forumet inte längre har intresset att logga in för att skriva och det rinner ut i sanden på det viset. Jag förstår vad du menar med att grejen med ett forum är ju att ge och ta och att samtidigt mena det. Att folk ledsnar på mig och tycker att jag är tråkig kan jag förstå, det händer hela tiden.
Jag antar att det ska bli skönt att komma hem till ditt hem sen. Att kunna sova hemma och i sin egna säng efter en resa är svårslaget.
Jag funderar på att fixa klart golvet på vinden till garaget hemma hos farsan nån dag framöver. Skulle vara rätt skönt att koncentrera sig och lägga energin på sånt. Började med det projektet för 4 år sedan, men farmor blev dålig och gick och dog. Efter hennes död så glömdes det där bort.
Senast redigerat av Astronaut: den 2017-12-19 klockan 11:42.
Typ samma öde som drabbade Luderstorm, det var väl när FB lanserades som de började dala och la ner. Samma sak med Bilddagboken, de höll ändå ut till i höstas (eller var det förra hösten?) men där har ju framför allt Instagram tagit över helt, delvis FB också kan jag tänka mig. Helgon finns däremot fortfarande kvar men det är kanske för att de har en så pass specifik målgrupp som inte är så mainstream att de kan hänga sig kvar iaf
Ja det kanske var i höstas, tror det var på FB (av alla ställen också) jag såg att de skulle lägga ner men att man kunde spara ner alla sina bilder och texter. Jag vet att jag gjorde det när jag kom hem från semestern i Västervik men jag var osäker på vilket år det var. Allting bara flyter ihop känns det som. 2017 har gått skitfort, efter semestern kändes det riktigt tungt men det är ju typ knappt fyra månader sen är det helt plötsligt jul igen.