image-70945039.jpg
Ett år sen idag. Tycker fortfarande det är skithäftigt att stå omnämnd precis ovanför Peter Svensson
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Kollar Sällskapsresan II Snowroller och blir lite pepp inför alperna-resan![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Hej hej. Är ni lediga eller jobbar ni?
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Aha så du har inte behövt bestämma i förväg om du skulle va ledig eller inte?
Nyår...bah... blundar jag så finns inte nyår? Får se hur jag mår om jag orkar hitta på nåt på kvällen. Men jag e sugen på krabba och avokado med röra i. Kanske fixar jag till det å äter är hemma om jag inte kommer iväg nånstans.
Har du nåt bestämt?
Senast redigerat av Trivselgrodan den 2017-12-28 klockan 16:12.
Fick precis en tappa-andan upplevelse när jag kom på att det är mer snart till att jag börjar jobba än jag tänkte. Inte redo än. Men än är det semester kvar ska bara försöka komma över den här känslan.
Nja, det är inget som jag bestämt på det viset. Dom som vill jobba får typ städa och hålla på med underhåll under mellandagarna. Själv har jag gått upp i tid för jobbet varje morgon, men inte orkat ta på mig kläder för att ta mig iväg. Får se hur bestämd jag är imorgon på det där.
För en gångs skull ska jag på något som liknar ett slags firande, blev bjuden till att bada badtunna och lite sånt. Tanken är att alla ska laga smårätter att ha med sig och dessa ska jag göra på lördag, tänkte jag.
Annars är jag väl inte jättesugen på att bada i en sån tunna. Egentligen kanske jag också hade velat vara hemma och bara ta det lugnt, men nu har jag redan anmält mig, så dom räknar väl med mig.
Hoppas att du kommer i form fortare än du hade tänkt dig. Det är ju knappast kul att inte vara i sin gamla vanliga form.
Fuck me alltså.
Det är för närvarande 110 användare uppkopplade gäster på forumet.
Nu slår vi rekord. I år igen.
@2:43 "wiieeeooo-oo-oo"
Fin text på den där låten.
Nästa år blir det alltså 5 år sedan man var i sthlm för första gången och såg dessa herrar.
Varför är det ens så mycket folk som besöker den här sidan just nu, brukar inte det vara max 50 pers på kvällarna?