"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Den är så jäkla rolig den filmen. Älskar när Rabaeus frågar om de ska segla en tolva med enbart kärringar och Fröling påpekar att det heter kvinnor. Kemin mellan de två genom hela filmen är så sjukt bra, de är så syrliga och sarkastiska mot varandra och Rabaeus är övertygande som överklasspajas
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Alla användare ligger bara och laddar upp...
Nej, men det verkar som om fler läser här än skriver.
Det anses numer som något skamligt att vara en av de få som skriver på forumet...
Men läsa går bra, för det ser ju ingen...
Undra om det har med Kent eller oss att göra.
Vi blev som Dom andra...![]()
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Jag har börjat packa lite inför resan till Alperna om 8 dar.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Ikke at det er en höjdare å pakke ut etter å ha vært på juleferie, men det er helt okej allikevel når jeg kan høre på kent så høyt jeg vil og synge med uten at noen hører![]()
Senast redigerat av wollywella den 2017-12-29 klockan 14:41.
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
image-31181836.jpg
Detta är en spansk radiator. El element...
Si seniorita! Det är precis vad det betyder.
Vi är förlorare
du och jag
sen vi var 17 åååår
Gårdagens DN hade en rätt bra text om ensamhet om årets (kanske) värsta helg. https://s18.postimg.org/nlb2o15jt/96...D5744_B109.jpg
Jag hade ju planerat att jobba nu i mellandagarna men det har inte blivit av. Inte fan blir man lyckligare för det tänker jag.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?