Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Äntligen fredag. Som jag har väntat...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Och jag fick dessutom starta 2017 års sista skräptråd. Bara en sån sak...
Hade en riktig jävla tur känns det som eftersom månadsskiftet ligger på en vardag och då kan jag inte vara uppe på natten och starta den. Några gånger när jag startat skräpen utan att det varit på en lördag eller söndag (eller semester eller annan röd dag) har jag vaknat till på natten, kollat appen och sen startat den från appen genom att klistra in texten som jag har i en anteckning på telefonen (så seriöst tar jag på det) men inatt glömde jag bort det, eller inte förrän jag vaknade till vid fem i morse så jag tog telefonen och kollade nervöst forumet och blev lite mer nervös när jag såg att det fanns uppdateringar men drog en lättnadens suck när jag såg att det var ett inlägg i novemberskräpen så jag fick starta ännu en skräp. Det känns bra
Och på tal om tur så hade jag sån brutal jävla tur att jag lyckades få den (enligt mig) bästa parkeringsplatsen närmast ingången nu när jag kom hit vid 06.15 imorse. Normalt sett brukar det stå en sex sju bilar på sidan där jag ställer mig och jag kommer inte in före 06.30 så det är inte lönt att komma jättetidigt (brukar ändå komma runt 06.20 och läsa Metro i bilen för att ändå få en plats hyfsat nära ingången) men idag var det flera luckor bland platserna och när jag körde fram för att ställa mig upptäckte jag att den första i raden närmast ingången var ledig. WINNING! Körde in och ställde mig där, förmodligen första och enda gången jag lyckas ha turen att knipa den platsen.
Eftersom förra skräpen ännu inte stängts så passar jag på att föra vidare lite av de senaste diskussionerna i den tråden hit här för att kunna fortsätta det som startades
Och för att fortsätta på sista inlägget i skräpen så fick du delvis rätt, det var jag som startade skräpen men inte förrän fem i morse när jag vaknat till (klockan stod på 05.30 så det var inte lönt att somna om)
Men nåväl, december. Året sista månad. Känns helt sjukt, nu börjar det närma sig jul och 2018 på riktigt
Känns overkligt att det snart gått ett år sen all spenat och gremolata i rekordskräpen i januari. Och sen efter det har det dalat och snart är det
och jag den spammande står ensam kvar
en sista rest av en utdöd art
som gäller här på forumet. Känns sorgligt men ack för troligt dessvärre...
Undrar förresten om det ens blir några årets omröstningar eller om vi är för få. Om det blir tycker jag att man för en gångs skull ska få nominera sig själv för att vi är så få kvar här![]()
Men ja, december. Det innebär att det snart har gått ett år sen Dagen k. Känns också ganska overkligt att det gått ett år sen de gick av scenen för sista gången och la ner. Och det gör fortfarande ont även om det förmodligen var det enda rätta. Men det är jobbigt att de la ner och jag tycker man får vara lite egoistisk och tycka att det var jobbigt även om det var rätt beslut för J.Berg att avsluta...