Sidan 1 av 22 1234567891011 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 325

Ämne: Månadens skräptråd - december (har du några hjältar kvar)

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard Månadens skräptråd - december (har du några hjältar kvar)

Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Äntligen fredag. Som jag har väntat...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg
    Äntligen fredag. Som jag har väntat...
    ...som jag har längtat efter dig
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Och jag fick dessutom starta 2017 års sista skräptråd. Bara en sån sak...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Hade en riktig jävla tur känns det som eftersom månadsskiftet ligger på en vardag och då kan jag inte vara uppe på natten och starta den. Några gånger när jag startat skräpen utan att det varit på en lördag eller söndag (eller semester eller annan röd dag) har jag vaknat till på natten, kollat appen och sen startat den från appen genom att klistra in texten som jag har i en anteckning på telefonen (så seriöst tar jag på det ) men inatt glömde jag bort det, eller inte förrän jag vaknade till vid fem i morse så jag tog telefonen och kollade nervöst forumet och blev lite mer nervös när jag såg att det fanns uppdateringar men drog en lättnadens suck när jag såg att det var ett inlägg i novemberskräpen så jag fick starta ännu en skräp. Det känns bra
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Hade en riktig jävla tur känns det som eftersom månadsskiftet ligger på en vardag och då kan jag inte vara uppe på natten och starta den. Några gånger när jag startat skräpen utan att det varit på en lördag eller söndag (eller semester eller annan röd dag) har jag vaknat till på natten, kollat appen och sen startat den från appen genom att klistra in texten som jag har i en anteckning på telefonen (så seriöst tar jag på det ) men inatt glömde jag bort det, eller inte förrän jag vaknade till vid fem i morse så jag tog telefonen och kollade nervöst forumet och blev lite mer nervös när jag såg att det fanns uppdateringar men drog en lättnadens suck när jag såg att det var ett inlägg i novemberskräpen så jag fick starta ännu en skräp. Det känns bra
    Och på tal om tur så hade jag sån brutal jävla tur att jag lyckades få den (enligt mig) bästa parkeringsplatsen närmast ingången nu när jag kom hit vid 06.15 imorse. Normalt sett brukar det stå en sex sju bilar på sidan där jag ställer mig och jag kommer inte in före 06.30 så det är inte lönt att komma jättetidigt (brukar ändå komma runt 06.20 och läsa Metro i bilen för att ändå få en plats hyfsat nära ingången) men idag var det flera luckor bland platserna och när jag körde fram för att ställa mig upptäckte jag att den första i raden närmast ingången var ledig. WINNING! Körde in och ställde mig där, förmodligen första och enda gången jag lyckas ha turen att knipa den platsen.
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Och på tal om tur så hade jag sån brutal jävla tur att jag lyckades få den (enligt mig) bästa parkeringsplatsen närmast ingången nu när jag kom hit vid 06.15 imorse. Normalt sett brukar det stå en sex sju bilar på sidan där jag ställer mig och jag kommer inte in före 06.30 så det är inte lönt att komma jättetidigt (brukar ändå komma runt 06.20 och läsa Metro i bilen för att ändå få en plats hyfsat nära ingången) men idag var det flera luckor bland platserna och när jag körde fram för att ställa mig upptäckte jag att den första i raden närmast ingången var ledig. WINNING! Körde in och ställde mig där, förmodligen första och enda gången jag lyckas ha turen att knipa den platsen.
    Och igår hade jag ju sån tur att när jag stod och ställde in väskan i bagaget så backar en bil med 022 på plåten precis ut från motsatt rad P-rutor. Kanske borde köpa en lott idag eller nåt :P
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Och igår hade jag ju sån tur att när jag stod och ställde in väskan i bagaget så backar en bil med 022 på plåten precis ut från motsatt rad P-rutor. Kanske borde köpa en lott idag eller nåt :P
    Eller så har jag sån tur att jag blir omkörd av 023 på vägen hem idag och sen får syn på ytterligare några plåtar i rätt ordning. Man kan ju alltid hoppas iaf...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av wollywella Visa inlägg
    Hehe Jeg så ingen 001 i går, og da var jeg våken fra Moss til Ängelholm. Men så 404 da, så lurer nesten på å begynne der i steden
    Men vad fan, den bilen kunde ju inte hittas
    Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    Vill verkligen se om filmen Eternal sunshine of the spotless mind. Det är ju en riktigt bra film och tro fan att den inte finns med på netflix. Får väl se den på någon streamingsida dårå..

Själva filmen Titanic fyllde tydligen 20 år igår och då kommer jag att tänka på Kate winslet som även spelar i den här filmen.
    För övrigt finns det en film som heter Titt-anic. Samma typ av film som exempelvis Nutting Hill, Shaving Ryans Privates, Good Will Humping, Forrest Hump, In Diana Jones - Raiders Of The Lost arse, Womb Raider, The Italian Blow-job eller Edward Penishands
    Citat Ursprungligen postat av Astronaut: Visa inlägg
    Han var tydligen 22 och hon 21. Det är fan vad tiden har rullat på
    Jo verkligen. Jag var bara 15 när filmen kom och nu är jag 35. Btw fyllde ju Isola 20 häromveckan och senare i höst blir Hagnesta Hill myndig...
    Idag är det förresten 16 år sen Shoreline premiärspelades hos Luuk
    Citat Ursprungligen postat av J. Bergtagen Visa inlägg
    Ja, riktigt bra Eternal Sunshine. En av mina favoritfilmer. Skådespelarna är bra i den. Truman överspelar inte i den filmen heller.
    Manusförfattaren Charlie Kaufmann är också en favorit.

I natt blir det ny Skräptråd skapad av TNS, får jag väl gissa.

En fundering jag hade idag var om det går att koppla ett visst tema till samtliga Kentalbum.
    Mörkret kan jag tycka har många spår av världshistoria, eller tidens förändringar eller något sånt.
    Eftersom förra skräpen ännu inte stängts så passar jag på att föra vidare lite av de senaste diskussionerna i den tråden hit här för att kunna fortsätta det som startades
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Och för att fortsätta på sista inlägget i skräpen så fick du delvis rätt, det var jag som startade skräpen men inte förrän fem i morse när jag vaknat till (klockan stod på 05.30 så det var inte lönt att somna om)
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Men nåväl, december. Året sista månad. Känns helt sjukt, nu börjar det närma sig jul och 2018 på riktigt
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Men nåväl, december. Året sista månad. Känns helt sjukt, nu börjar det närma sig jul och 2018 på riktigt
    Känns overkligt att det snart gått ett år sen all spenat och gremolata i rekordskräpen i januari. Och sen efter det har det dalat och snart är det

och jag den spammande står ensam kvar
    en sista rest av en utdöd art

som gäller här på forumet. Känns sorgligt men ack för troligt dessvärre...
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Undrar förresten om det ens blir några årets omröstningar eller om vi är för få. Om det blir tycker jag att man för en gångs skull ska få nominera sig själv för att vi är så få kvar här
    robert smith

Reg.datum
    Apr 2002

Standard

Men ja, december. Det innebär att det snart har gått ett år sen Dagen k. Känns också ganska overkligt att det gått ett år sen de gick av scenen för sista gången och la ner. Och det gör fortfarande ont även om det förmodligen var det enda rätta. Men det är jobbigt att de la ner och jag tycker man får vara lite egoistisk och tycka att det var jobbigt även om det var rätt beslut för J.Berg att avsluta...
    robert smith

Erfaren medlem J. Bergtagens avatar
    Reg.datum
    Jan 2016

Standard

Men ja, december. Det innebär att det snart har gått ett år sen Dagen k. Känns också ganska overkligt att det gått ett år sen de gick av scenen för sista gången och la ner. Och det gör fortfarande ont även om det förmodligen var det enda rätta. Men det är jobbigt att de la ner och jag tycker man får vara lite egoistisk och tycka att det var jobbigt även om det var rätt beslut för J.Berg att avsluta...
    Ja, nu skulle det nästan kännas som ett svek om de gjorde comeback. Det får inte hända.

Grattis till en höjdarfredag förresten. Julkalender och ny skräp öppnad. Om en vecka vaknar jag på Tenerife. Det känns bra.
    ÷ Den kränkta lilla grisen ÷

Sidan 1 av 22 1234567891011 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •