Trött tröttast trivselgrodan.. är i Val thorens och åker skidor med UCPA. Det går väl lite upp och ner med hur det kännsDelar rum med 3 andra svenska tjejer så det kan va lite svårt å somna på kvällen. Dom är i avancerade skidgrupper allihop så jag hänger inte riktigt med dom ens på förberedelserna. Men hade jag inte vart i det här rummet så hade jag nog vart mycket själv då det mest är fransmän i min grupp och som känner nån annan i gruppen. Nu umgås jag med dom i mitt rum killarna i grannrummet plus 2 killar till
så det e ju kul. Men min skidgrupp e jobbig å vår guide är väldigt otydlig och luddig tycker jag å han e på en hela tiden å man förstår inte alltid vad han menar å så säger han i mot sig själv.. då blir jag irriterad.. tog ledigt från gruppen denna eftermiddag. Dels tog det mycket kraft från hjärna med heldag instruktioner på franska och engelska igår och sen irritationen i förmiddags. Ska snart ta mig ut i liftsystemet i gen ta en capuchino på ett ställe och sen möta upp gänget jag umgås led här på ett ställe vi ska på afterski på idag
hoppas mitt humör blir bättre

Delar rum med 3 andra svenska tjejer så det kan va lite svårt å somna på kvällen. Dom är i avancerade skidgrupper allihop så jag hänger inte riktigt med dom ens på förberedelserna. Men hade jag inte vart i det här rummet så hade jag nog vart mycket själv då det mest är fransmän i min grupp och som känner nån annan i gruppen. Nu umgås jag med dom i mitt rum killarna i grannrummet plus 2 killar till