NEEEEEEEEEEEEEEE! Dennis Brunbys Hifi i Eslöv. Förstöööör...
NEEEEEEEEEEEEEEE! Dennis Brunbys Hifi i Eslöv. Förstöööör...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Silence,
why wont you listen
maybe its just me
but sometimes its
impossible to breath
A violent whisper
maybe this time it wont heal
maybe this time it will bleed until im free
We ran out of time, leave it all behind.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Idag är det jobbigt och ångestfyllt. Tillbaka till vardagen och femdagarsveckan igen efter två underbara veckor då man sluppit alla vardagsrutiner![]()
Usch, så var man tillbaka i vardagen igen efter permissionen från vardagen och tvånget att stiga upp på morgonen och gå till jobbet. Känner mig som en zombie. Kommer ta ett tag att vända rätt dygnet och anpassa sig till verkligheten igen...
Det är verkligen zombiemode idag. Trött som fan. Lunch nu åtminstone och sen har halva första dagen gått iaf...
Äntligen jobbmåndag igen.
Som jag har väntat.![]()
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Idag är det precis ett år sedan J.Berg gjorde sitt senaste inlägg här.
Notera att jag säger "senaste", inte "sista", jag hoppas fortfarande på att han ska återvända.
De viskar du är tidlös
men de menar omodern
Sitter på stadsbussen hem nu. Första arbetsdagen avklarad iaf
Idag fikk jeg gave fra samboEgoist på vinyl
Har ikke vinylspiller, men jeg ønsker meg alle kentskivene på vinyl, slik at de kan henge på veggen
![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Installerade just bästa tillägget i Chrome. En blockerare för den irriterande popupen på Aftonbladet som vill att man ska avaktivera adblock för Aftonbladet. Upptäckte precis att de jävlarna lagt in popupen på alla artiklar och inte bara på Sportbladet och höll på att få ett mindre sammanbrott. Nu kan jag använda adblock problemfritt på Aftonbladet. Adblock ❤️