Jag e såå trött i kroppen idag. Men solen skiner å jag ska väl försöka ta mig ut i liftsystemet iaf lite grann.
Jag e såå trött i kroppen idag. Men solen skiner å jag ska väl försöka ta mig ut i liftsystemet iaf lite grann.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Beklagar sorgen.
https://m.facebook.com/story.php?sto...%3A%2F%2Ft.co%
Hittade den videon förut. Längesen.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Hoppas att ni andra har det bra där ute!
Tänk vad många som reagerade över det där om att forumet kanske skulle stängas ner för gott efter att Kent hade slutat. Not so much anymore.
Det har blivit rätt många kvällar som spenderats på http://forumet.kent.nu/ för min del.
Senast redigerat av Astronaut: den 2018-01-12 klockan 21:56.
Tack...har haft barnkören, i Sista sången, i huvudet likt tinnitus sedan middagstid igår...börjar bli jobbigt även om den var det finaste jag kunde tänka mej skulle spelas för lilla Linn.
Kärlek till Er alla som håller till här / Joakim
....jag lämnar inga fotspår ens i sand...
....jag går ensam in i ljuset....
Den sista sången på en begravning. Man kan bli gråtfärdig av blotta tanken. Det finns några väldigt vackra sånger för dessa tillfällen. M är en annan. Kom på igår att jag vill spela Sara (Fleetwood Mac) om min kvinna i livet skulle dö före mig. Under förutsättning att hon vill ha den då. En vacker sång en sista gång. En begravning kan vara så fin och kärleksfull trots den oerhöra sorgen.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Sista sången är fin låt att spela på en begravning tycker jag. Hade också gärna haft något med Kent på under min begravning. Tänkte om man skulle välja Elite, Om gyllene år eller Berg och Dalvana.
Spellistan var inte svår att enas om... Kent - Utan dina andetag , psalm 249 - Blott en dag , Thomas Stenström - Kostym , Thomas Stenström - Fåglar , Psalm 248 - tryggare kan ingen... , Within temptation - Our farewell , Kent - Den sista sången & till sist Claptons Tears in heaven...
Saknaden är stor trots allt men avskedet blev ljust till sist när så många av Hennes bästa/nya/gamla vänner var med oss, i familjen, denna sorgliga dag...
Mvh/J
....jag lämnar inga fotspår ens i sand...
....jag går ensam in i ljuset....
Nu e jag hemma igen, men ligger i soffan med 39 graders feber![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda