Jag fick snackat lite med artisten Stefan Andersson igår. Fan vad kul det var, men jag blev lite starstruck och kom inte riktigt på något vettigt att säga, hehe.
Jag fick snackat lite med artisten Stefan Andersson igår. Fan vad kul det var, men jag blev lite starstruck och kom inte riktigt på något vettigt att säga, hehe.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Den här är så fet på alla sätt.. de e mö energi i den
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Idag har jag gjort världens snyggaste fickparkering med ca 10 cm bakom och framför bilen
Och så har jag kopplat ur min gamla diskmaskin och kopplat in min nya diskmaskinKänner mig duktig
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Tisdag igen. Veckan absolut värsta dag eftersom man inte kommit någonstans alls på veckan. Usch, det är så jävla hemskt...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Vad är det som händer, har jag missat något? Varför har det varit 100 besökare (plus eller minus) på forumet ända sedan igårkväll?
De viskar du är tidlös
men de menar omodern
Jeg kjøpte ny mobil på lørdag, så nå kan jeg ikke bruke kent-dekselet (mobilskal, er det vel vanlig at det heter i Sverige...?) lengerMen det skal beholdes!
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Ja, det är väldigt mystiskt. Kanske väntar de på min 1900-talsnedräkning.
1941: Begreppet "En svensk tiger" myntas. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/En_svensk_tiger
Drygt 60 år senare en referens i nationaleposet Sverige.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Så var det Hump Day igen. Tillika sista dagen på januari 2018 och man kan krasst konstatera att denna skräp blott är en skugga av vad januariskräpen 2017 var. Men det var extremt, forumet levde upp som fan i en månad ungefär mitt i den värsta sorgen efter att orkestern lagt av och nu är vi tillbaka där vi var både innan och efter januariskräpen. Fast kanske med ännu färre aktiva skribenter än förra och förrförra året...
Spenat. Gremolata. Halloumi![]()
Var bara tvungen att göra en liten hyllning till januariskräpen 2017 <3
Hur jag fick dig att älska mig
Simmaren
Vi är inte längre här
Färger på natten
Ingen kunde röra oss
Vi är för alltid
Den vänstra stranden
Falska profeter
Ett tidsfördriv att dö för
Beredd på allt
Allt har sin tid
Innan himlen faller ner
Godhet
Oprofessionell
Visslaren
Hänsyn
Jag ser dig
Krossa allt
Cowboys
999
Avtryck
En timme en minut
Passagerare
Verkligen
En helt ny karriär
Pärlor
Låtar som inte kom med på min 6 CD best of Kent.
Säger en del om detta band.
1942: Tempetaturen -35°C uppmäts i Skåne, senare samma år bombas Öland av Sovjetiskt flygplan. Borgholm är ett viktigt mål, eller så var det av misstag.
÷ Den kränkta lilla grisen ÷
Sista inlägget i januariskräpen 2018?