I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Att köpa ett par trådlösa hörlurar har ändå varit en bra uppgradering. Fast att lyssna på musik är dom inte jättebra för, men ändå bättre än mina förra som både var sämre och hade sladd.
Vad gör kitteh nu förtiden förresten?
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Min mun vid termometern
fuskar mig febersvag
och det känns som om
jag glömt någonting kvar
Jag imorgon
Mja.. Köpte dom väl främst för att jag skulle ha dom när jag spelade spel. Självklart fungerar dom till musik och jag hör saker rätt tydligt i dom ändå. Kanske kan det gå att förbättra om man nördar sig i inställningarna nån dag.
Hon håller väl på med sin häst, som vanligt. Kanske att hon läser här ibland och svarar på din fråga.
Senast redigerat av Astronaut: den 2018-01-01 klockan 22:18.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
På tal om hästar så har min flickvän förstört det här med hästar på film för mig. Så fort det är en häst i bild i en film, serie eller ett tv-program gnäggar den och alltid så ska hästarna stegra och gnägga när de galopperar iväg med någon. Problemet är bara att hästar aldrig gnäggar så, allt gnäggande är pålagt och jag tänker på det varje gång jag ser och hör det nu. Skrattar åt trailern för farmen där hästen står och "flämmar" eller vad det heter, viker upp överläppen och visar tänderna och så hör man ett gnäggande samtidigt