"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Själva låten och videon är mitt mood för ikväll/natt.
Och detta var nog en av dom låtarna som jag lyssnade på den gången då jag drack för mycket och spydde som en kalv. Det var ett tag sedan
Senast redigerat av Astronaut: den 2018-01-01 klockan 22:39.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Min första black out fylla var i Prag 2000, en dryg månad innan jag skulle fylla 18. Hade köpt en flaska tjeckisk vodka t34 på nån random affär för motsvarande 50 spänn och började hälla i mig. Lyckades låsa mig och min kompis ute från vårt hotellrum genom att lämna nyckeln i på insidan, "sprängde" upp dörren genom att springa in i den så att "spärren" i golv och tak för dubbeldörren lossnade. Sen blev jag så jävla kanonfull att jag däckade på gatan utanför ett annat hotell som några andra i klassen bodde på, blev buren hem till mitt hotell av resten av killarna i klassen och precis innan jag däckar efter att de fått mig i säng vrålar jag att jag älskade en tjej i klassen (jag hade varit olyckligt kär i henne i ett år eller så) och sen spydde jag ner hela hotellrummet under natten, min kompis som fyllde 18 fick tillbringa natten med att stoppa fingrarna i min hals så att jag inte kvävdes av mina spyor och jag hade bara ytterst fragmentariska minnesbilder.
Senare i livet har jag dock utan problem kunnat sänka en flaska vodka på fem sex timmar utan att ens bli helikopterfull utan bara däckat i sängen av trötthet
Senast redigerat av tobbe non stop den 2018-01-01 klockan 22:56.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Nu är snart 2018 års första dag slut. Bara 364 kvar sen. Det är inte utan att man blir lite stressad...
Nu ska jag ge mig på daily challenge i Jewel Academy på FB
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?