"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jahopp, då är det möte om 10 minuter och sen är det nästan lunch
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Hej forumet!
Nu har jag fått igång min dator igen och hittat tillbaka till forumet...
Hur är det med alla?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Nu är det lunch. Korv stroganoff för min del i lådan idag...
2018 är hittills inte mitt år. Hoppas det kan få vända i februari. Skitskitskitskit
so please, please, please won't you join me until the very end?
it's adventure time again
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Imorgon är det äntligen fredag igen
Snart bara 40 inlägg kvar till 747...
Just ja. Dagens stressmoment. Sitter i bilkö på Nobelvägen vid Dalaplan runt halv fem, gnider mig ögat och märker att linsen i vänster öga inte sitter där den ska och eftersom jag har -5.75 på det ögat ser jag i princip ingenting. Försöker desperat känna i ögat om den sitter nånstans så jag kan få den på rätt plats medan jag står stilla men får ge upp och fortsätta köra medan jag blundar med vänster öga.
Nämnde jag dessutom att jag är i färd med att byta till starkare linser och håller på att använda upp de sista av de gamla så högerögat är inte helt hundra när det får jobba ensamt. Och förutom mycket trafik på en stor genomfartsled där dessutom regionbussarna från Trelleborg, Vellinge och Falsterbo kör på väg till Södervärn var det skymning och regn som bidrog till att det blev ännu mer ansträngande att se med bara ett öga och lite för svag styrka på linsen.
Lyckades iaf tråckla mig fram till Idunsgatan och upp på övre P-däcket och när jag äntligen parkerat och slagit av tändningen upptäcker jag med hjälp av innerbackspegeln att linsen hamnat på kinden och dessutom börjat torka lite. Som tur var lyckades jag fukta den eftersom ögat började rinna av irritationen och fick i linsen men det kändes lite jobbigt och stressande, speciellt med tanke på att linsen likaväl kunnat trilla ur helt och hållet istället för att lägga sig på kinden under ögat. Phew...
Äntligen fredag. Som jag har längtat...
Jaha, händer nåt kul i helgen då?