Med vekten er det fortsatt mye igjen, men jeg føler jeg er på rett vei

Om bare vinteren kan slippe taket nå, så blir det litt lettere å gå tur i skogen også - her vi bor er det vel 10 cm is på veien, så brodder som dette er de eneste som gjør det mulig å gå uten å ende opp på sykehus

Men selv om jeg har slike, har brukt de 3 måneder i strekk, og ikke ramler, så er det så vondt for kroppen å gå, så drømmer hardt om våren
Arbeidsmarkedet er nok utfordrende for de fleste, ja. Jeg søkte på en jobb for 4-5 år siden, en 20 % kontorjobb på et gym. 490 søkere var det til den jobben, så jeg hadde jo ikke sjans. Men i hvertfall i Norge er det nesten blitt sånn at man må ha høyere utdanning for å jobbe i butikk, og da er noe gått galt på veien, syns jeg. Da jeg gikk på skolen var jeg lærling i kontorfaget som det heter - 2 år på skole, også jobbet jeg i en bedrift i 2 år før jeg fikk en stor eksamen der jeg måtte vise at jeg kunne alt jeg skulle ha lært i bedriften. Og der fikk jeg best karakter og beskjeden at "siden du tok utdanningen i offentlig virksomhet, har du større sjans for å få jobb"... På 6 mnd der jeg søkte på ALLE kontorjobber som ble lyst ut rundt her vi bor - med inntil 1 time reisevei, og fikk komme på 2 intervju.... Menmen

Har ikke gitt opp enda
Hukommelsen/konsentrasjonen sier legen at de ikke kan se noe feil med, men jeg opplever at det har blitt litt verre de siste årene, så jeg skal få til en ny utredning. Jeg kan sitte og snakke med, og virkelig følge med på hva sambo sier innimellom, men når han er ferdig med å snakke har jeg ikke fått med meg noen ting

Kneet blir nok bedre når jeg går mer ned i vekt, men det er ingen garanti for at det blir helt bra. Og tærne er det mest sannsynlig skjedd en nerveskade etter operasjonen i leggen (den som skaper vondt i kneet), så det må jeg bare leve med
Så absolutt

Den første konserten var den som gjorde at jeg begynte å høre på kent - de spilte på Parkfestivalen i Moss, her jeg bor. Og de spilte på den ene siden av kanalen, så jeg satt på den andre siden og hørte på helt gratis

Dagen etter kjøpte jeg alle cdene jeg fikk tak i

Og den siste konserten ble den de hadde i Oslo 22. oktober - da fikk jeg billetter av pappa i fødselsdagsgave <3 Og det var absolutt den beste dagen i mitt liv - men jeg skulle så gjerne ha vært på noen til. Men heldigvis finnes youtube, om ikke annet